Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Toegevoegd 16/10/2025Impactvolle dienstverlening in een groeiende sectorGoede arbeidsvoorwaarden en moderne werkomgevingOver onze klantOnze klant is een groeiende speler in de financiële dienstverlening, met kantoren in zowel Oxford als Amsterdam, die bekendstaat om het leveren van uitstekende, klantgerichte oplossingen. Ze bieden een dynamische en professionele werkomgeving waar innovatie, kwaliteit en persoonlijke ontwikkeling centraal staan. Als onderdeel van dit team draag je direct bij aan het creëren van waardevolle klantervaringen en het versterken van langdurige relaties.FunctieomschrijvingAls Client Success Medewerker zijn je verantwoordelijkheden :Bouw een goede relatie en vertrouwensband op met klanten door ondersteuning en advies te bieden tijdens het onboarding- en validatieproces.Valideer online vragenlijsten met grote nauwkeurigheid en met inachtneming van standaardprocessen en -procedures.Registreer en werk klantgegevens nauwkeurig bij met betrekking tot de status van hun vragenlijsten.Adviseer klanten over en verwerk betalingen voor nieuwe en verlengende klanten.Wees een deskundige gebruiker van het validatieproces binnen ons bedrijfsinformatiesysteem.Identificeer mogelijkheden om processen en procedures te stroomlijnen en efficiënter te maken.Neem actief deel aan teamvergaderingen om informatie te delen en te communiceren.Behaal of overtref consequent persoonlijke doelstellingen.Escaleer klantproblemen naar de Projectmanager.Eerstelijns klantenondersteuningVoer dagelijks 40+ uitgaande telefoongesprekken met leveranciersklanten om de voordelen van onze dienst uit te leggen, nieuwe klanten te helpen bij hun registratie en bestaande klanten te ondersteunen bij hun verlenging.Registreer en onderhoud nauwkeurig gegevens van klantcontacten, activiteiten en gespreksresultaten in ons CRM-systeem (Customer Relationship Management).Verstrek duidelijke en correcte informatie aan leveranciersklanten over de voordelen van onze dienstverlening en het proces van het invullen van de online vragenlijst die vereist is door onze afnemers.Bied eerstelijnsondersteuning bij diverse klantvragen, waaronder IT- en procedurele problemen, zorgen en klachten, en updates over de status van aanvragen en processen.Voer gesprekken met klanten over hun abonnementsbijdrage.Werk consequent aan het behalen en overtreffen van persoonlijke doelstellingen met betrekking tot het aantal telefoongesprekken.ProfielKennis en ervaringAantoonbare ervaring in een klantgerichte omgeving.Basiskennis van databeheer en data-analyse.Ervaring met procesverbetering.Aangetoonde ervaring met het werken onder deadlines en doelstellingen.Ervaring met zowel inkomend als een hoog volume uitgaand klantcontact.Vermogen om zich aan te passen aan de behoeften van een groeiend bedrijf.Opleiding en vaardighedenAfgeronde hbo-opleiding of gelijkwaardig (bij voorkeur).Zeer hoge nauwkeurigheid en aandacht voor detail.Sterke organisatorische vaardigheden.Goede kennis van Excel (bij voorkeur op gemiddeld niveau).Goede kennis van andere Microsoft Office-toepassingen.Duidelijke en zelfverzekerde telefoonstem.Sterke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden.Toewijding aan het bieden van uitstekende klantenservice op elk moment.Flexibele en proactieve werkhouding.Vloeiend in Nederlands en Engels.AanbodDeze functie biedt een marktconform salaris en aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:Hybride werken (blended working)25 vakantiedagen per jaarVakantiegeldReiskostenvergoeding woon-werkverkeerPensioenregelingGratis parkeergelegenheid'Refer a Friend'-regeling (van toepassing op sommige functies)Gevarieerd programma van sociale evenementenContactElena GidikovReferentienummerJN-102025-6860940Vacature samenvattingSectorSecretarial & Business SupportSub SectorCustomer ServicesIndustrieTechnology & Telecoms Vacatures per locatieAmsterdamContract TypePermanentConsultantElena GidikovVacature referentieJN-102025-6860940Kantoor of thuiswerkThuiswerken/hybride