Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Toegevoegd 25/09/2025Zoek je een baan waarin klantcontact en logistieke administratie centraal staan?Wil je werken in een omgeving waar jouw inzet écht een verschil maakt?Over onze klantJe komt te werken bij een internationaal opererende organisatie in de logistieke en medische distributiesector. De vestiging in Utrecht maakt deel uit van een groter netwerk dat actief is in meer dan 100 landen. Wereldwijd werken er duizenden mensen, waarvan een compact en hecht team in Nederland verantwoordelijk is voor de coördinatie van logistieke processen en klant communicatie. De organisatie staat bekend om haar zorgvuldige werkwijze, maatschappelijke relevantie en stabiele structuur. Binnen het team heerst een open en collegiale sfeer, met duidelijke processen en ruimte voor eigen initiatief. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines, waarbij nauwkeurigheid, samenwerking en klantgerichtheid centraal staanFunctieomschrijvingWat ga je doen?Beantwoorden van klantvragen over leveringen, zendingen en retoursVerwerken van orders en transport documenten in het systeemAfstemmen met interne afdelingen zoals magazijn, planning en administratieSignaleren en oplossen van afwijkingen in zendingen of voorraadBijhouden van klantgegevens en logistieke dossiersMeedenken over verbeteringen in het klant proces en de logistieke afhandelingProfielWie zoeken wij?Je bent beschikbaar voor minimaal 32 uur per week, tot fulltime (40 uur)Je hebt een klantgerichte en proactieve houdingErvaring in logistiek of klantenserviceJe communiceert duidelijk op professioneel level in het Nederlands en in het EngelsJe werkt nauwkeurig en kunt goed schakelen tussen verschillende takenJe schakelt makkelijk met klanten en collega's uit verschillende landen en houdt rekening met culturele verschillen in communicatie en verwachtingen.Je bent tijdelijk inzetbaar en op korte termijn beschikbaarAanbodWat bieden wij?Een tijdelijke functie met flexibele werktijden afgestemd op jouw beschikbaarheidMarktconform salaris (€2600-3600 bruto per maand)Werken in een team met betrokken collega'sPraktijkervaring opdoen binnen logistiek, klantenservice en administratieRuimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatiefHet gaat om een opdracht voor 6 maanden met kans op verlengingContactSuzanne SteijnReferentienummerJN-092025-6844370Vacature samenvattingSectorLogistiekSub SectorCustomer Service LogistiekIndustrieHealthcare / Pharmaceutical Vacatures per locatieUtrechtContract TypeTemporaryConsultantSuzanne SteijnVacature referentieJN-092025-6844370