Toegevoegd 26/11/2025

  • Werken in een hecht team waar aandacht voor jou is
  • Combinatie administratief werk en relatiebeheer!

Over onze klant

Dit bedrijf is marktleider in test- en meetinstrumenten en biedt een uitgebreid assortiment aan producten, accessoires, software en diensten, gevestigd op een mooie locatie!

Functieomschrijving

Wat ga je doen?

  • Onderhouden van leveranciersrelaties en uitvoeren van inkoop en bijbehorende administratie.
  • Beheren van het artikelenbestand en ondersteunen bij de introductie van nieuwe producten.
  • Vaststellen van voorraadniveaus, opstellen van prijslijsten en afhandelen van retouren.
  • Uitvoeren van voorraadcontroles en ondersteunen bij marktoriëntatie en projectinkoop.
  • Verzorgen van facilitaire inkoop en rapporteren aan de inkoopmanager.



Profiel

Wie ben je?

  • Je hebt een sterke administratieve basis en werkt nauwkeurig en gestructureerd.
  • Je bent communicatief vaardig, representatief en bouwt moeiteloos goede relaties op met leveranciers.
  • Beheerst Nederlands en Engels, Duits is een pre.
  • Je kan overweg met Microsoft Office, Dynamics NAV/Business Central en Slim4.
  • Je bent 40 uur beschikbaar.

Aanbod

Wat krijg je?

  • Pensioenregeling
  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen
  • 8% vakantietoeslag
  • Gezondheidsprogramma
  • Bedrijfsfitness
  • Vaste werktijden (ma-vrij)
  • Goed bereikbaar met het OV / gratis parkeermogelijkheid
Contact
Priscilla Ibouda
Referentienummer
JN-112025-6892407

Vacature samenvatting

Sector
Procurement & Supply Chain
Sub Sector
Inkoper
Industrie
Transport & Distribution
Vacatures per locatie
Capelle aan den IJssel
Contract Type
Permanent
Consultant
Priscilla Ibouda
Vacature referentie
JN-112025-6892407