Administratief medewerker Opleidingen

Toegevoegd 24/11/2025

  • Ben je op zoek naar een nieuwe functie?
  • Reageer dan direct!

Over onze klant

Je komt te werken binnen een grote, professionele organisatie met een landelijke aanwezigheid. De organisatie kenmerkt zich door een informele werksfeer, korte lijnen en een sterke focus op ontwikkeling. Het Shared Service Center ondersteunt verschillende afdelingen en locaties en speelt een belangrijke rol in het soepel laten verlopen van interne processen. Binnen het team heerst een cultuur van samenwerken, verantwoordelijkheid nemen en elkaar helpen waar nodig.

Functieomschrijving

  • Opstellen en bewaken van planningen voor opleidingen en trainingen binnen een toegewezen regio
  • Verwerken van boekingen in ServiceNow en afstemmen van de logistieke details
  • Maken van afspraken met opleidingslocaties (zoals catering, materialen en ruimtes)
  • Verzamelen en controleren van documenten ten behoeve van subsidieaanvragen
  • Fungeren als vraagbaak (per mail en telefoon) voor medewerkers, leidinggevenden en HR



Profiel

  • Een afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau
  • Minimaal 1 jaar relevante werkervaring in een administratieve of ondersteunende functie
  • Uitstekende beheersing van MS Office
  • Ervaring met SAP en ServiceNow is een pre
  • Je kunt snel schakelen, houdt overzicht en bent sterk in plannen
  • Je werkt nauwkeurig, bent stressbestendig en neemt verantwoordelijkheid
  • Je hebt een proactieve, praktische instelling



Aanbod

  • Standplaats: Bunnik
  • Uren: 32 uur per week
  • Vaste werkdagen: dinsdag en vrijdag (andere dagen in overleg)



Contact
Renée Aarts
Referentienummer
JN-112025-6889536

Vacature samenvatting

Sector
Human Resources
Sub Sector
HR Administrateur
Industrie
Business Services
Vacatures per locatie
Bunnik
Contract Type
Temporary
Consultant
Renée Aarts
Vacature referentie
JN-112025-6889536