Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Toegevoegd 14/11/2025Je bouwt mee aan een duurzame organisatie;Je krijgt veel verantwoordelijkheid\ en doorgroeikansen;Over onze klantOnze opdrachtgever is een innovatieve en duurzame organisatie binnen de technologie- en installatiesector. Ze werken aan toekomstgerichte oplossingen voor energie-efficiënt wonen. De financiële afdeling bevindt zich in een professionaliseringsfase, waarbij de administratieve processen verder uitgebouwd worden.FunctieomschrijvingBoeken, coderen en opvolgen van inkoopfacturen.Voorbereiden en uitvoeren van betalingen.Afstemming van tussenrekeningen, intercompany en rekening-courant.Ondersteuning bij de maandafsluiting en grootboeksaldo's.Assistentie bij BTW-aangiftes en reconciliaties.Opstellen van specificaties en rapportages voor het GL-accounting team.Signaleren van verbeteringen in het AP-proces en input leveren voor optimalisatie.ProfielMBO+/HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in Finance, Bedrijfsadministratie of Accounting.Minstens 3-5 jaar ervaring in Accounts Payable / crediteurenadministratie.Ervaring met maandafsluitingen en grootboekadministratie.Kennis van BTW-regelgeving en ervaring met aangiftes is een plus.Analytisch sterk, organisatorisch vaardig en procesgericht.Proactieve werkhouding en uitstekende communicatieve vaardigheden.AanbodEen verantwoordelijk en strategisch profiel binnen Finance Operations.Salaris tot € 4.700 bruto per maand (afhankelijk van ervaring).40 vakantiedagen + goede secundaire arbeidsvoorwaarden.Ruimte om je te ontwikkelen en bij te dragen aan procesverbetering.Een ambitieus en betrokken team binnen een organisatie met een duurzame missie.ContactTom Van PeltReferentienummerJN-112025-6879599Vacature samenvattingSectorFinance & AccountingSub SectorCrediteuren MedewerkerIndustrieRetail Vacatures per locatieSchiedamContract TypePermanentConsultantTom Van PeltVacature referentieJN-112025-6879599Kantoor of thuiswerkThuiswerken/hybride