Administratief medewerker - Digitale bouwoplossing

Bijgewerkt 14/11/2025

  • Werk mee aan een innovatieve oplossing die veiligheid op bouwplaatsen garandeert
  • Geniet van hybride werken, goed salaris en sterke voordelen

Over onze klant

Je komt te werken bij een toonaangevende organisatie in de bouwsector die zich richt op het realiseren van complexe en innovatieve projecten in Nederland. Veiligheid en compliance staan hoog in het vaandel. Om dit te waarborgen, is een nieuwe digitale oplossing geïntroduceerd: Bouwpas. Dit systeem registreert automatisch extern personeel zodra zij in de buurt van een bouwplaats komen, zodat altijd duidelijk is wie aanwezig is bij calamiteiten. Het is een belangrijke innovatie die breed uitgerold wordt binnen de organisatie, waarbij jij een cruciale rol speelt in het informeren en trainen van managers.

Functieomschrijving

In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor alles rondom toegangscontrole en documentbeheer. Je werkt nauw samen met twee directe collega's in een dynamisch team. Je taken bestaan onder andere uit:

  • Controleren en keuren van documenten (bedrijfsgegevens & persoonsgegevens)
  • Beantwoorden van inkomende telefoongesprekken en e-mails
  • Contact opnemen met collega's en leveranciers
  • Training geven aan portiers en lijnmanagers over het gebruik van Bouwpas (zowel online als op locatie)
  • Je krijgt veel vrijheid om vanuit huis te werken, maar reist ook regelmatig naar andere kantoren om managers te trainen.

Profiel

Je herkent jezelf in het volgende profiel:

  • Mbo+ werk- en denkniveau
  • Ervaring in een administratieve of servicegerichte functie
  • Flexibel in werktijden (geen 9-tot-5 mentaliteit; dag kan starten om 06:30 in overleg)
  • Woonachtig in omgeving Utrecht (pré)
  • Nederlands (vloeiend) en Engels (basis)
  • Rijbewijs B en eigen auto (voor bezoeken aan projecten)



Competenties:

  • Sterke communicatieve vaardigheden (op verschillende niveaus)
  • Stevig in je schoenen staan en omgaan met weerstand
  • Stressbestendig en gestructureerd
  • Klantvriendelijk en hulpvaardig

Aanbod

Je ontvangt bij ons het volgende:

  • Salaris: Tussen € 2.800 en € 3.200 bruto per maand, afhankelijk van jouw kennis en ervaring, plus 8% vakantiegeld.
  • Vrije dagen: 25 vakantiedagen, 15 roostervrije dagen en 3 kortverzuimdagen per kalenderjaar.
  • Flexibiliteit: Ruimte om deels vanuit kantoor als thuis te werken.
  • Reiskostenvergoeding: 100% vergoeding van OV-kosten of een kilometervergoeding.
  • Apparatuur: Een laptop en telefoon voor werk gerelateerde taken.
  • Ontwikkelingsmogelijkheden: Een unieke kans om jezelf breed te ontwikkelen met de nieuwste technieken en kennis. Andere cursussen en trainingen zijn altijd bespreekbaar.
  • Extra voordelen: Gemiddeld 40% korting op je sportabonnement en kortingen op privéverzekeringen, HP-producten en Microsoft Office.



Contact
Bart Barendregt
Referentienummer
JN-102025-6852571

Vacature samenvatting

Sector
Sales Support
Sub Sector
Sales support
Industrie
Industrial / Manufacturing
Vacatures per locatie
Utrecht
Contract Type
Permanent
Consultant
Bart Barendregt
Vacature referentie
JN-102025-6852571
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride