Interim HR Officer

Toegevoegd 06/11/2025

  • Ben je op zoek naar een nieuwe opdracht?
  • Reageer dan direct!

Over onze klant

Je komt te werken bij een toonaangevende internationale organisatie binnen de automotive branche, waar professionaliteit en innovatie centraal staan.

Functieomschrijving

In deze veelzijdige rol ondersteun je de volledige HR-cyclus - van instroom tot uitstroom - en zorg je dat alle administratieve processen soepel verlopen.

  • Verwerken van HR- en payrollmutaties in AFAS (InSite & Profit) en via Salarisjobs
  • Controleren van salarisruns en beheren van rapportages
  • Opstellen en verzenden van arbeidsovereenkomsten en contractwijzigingen via DocuSign
  • Coördineren van pre-onboarding, onboarding en offboarding (aanmelden, VOG, systemen, dossiers)
  • Beantwoorden van HR- en salarisvragen van medewerkers
  • Beheren van personeelsdossiers en de fietsregeling (HelloRider)
  • Ondersteunen bij administratieve processen in ADP

Profiel

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring binnen HR- of salarisadministratie
  • Ervaring met AFAS (Profit en InSite) is vereist
  • Kennis van ADP is een pré
  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en weet goed overzicht te houden
  • Je bent dienstverlenend en communicatief sterk



Aanbod

  • Een veelzijdige HR-functie met ruimte voor eigen initiatief
  • Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring
  • Hybride werkmogelijkheden
  • 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei



Contact
Renée Aarts
Referentienummer
JN-112025-6877219

Vacature samenvatting

Sector
Human Resources
Sub Sector
HR Administrateur
Industrie
Business Services
Vacatures per locatie
Houten
Contract Type
Temporary
Consultant
Renée Aarts
Vacature referentie
JN-112025-6877219