Helpdesk medewerker

Toegevoegd 04/11/2025

  • Extra toeslag op diverse diensten
  • Dagelijks op kantoor

Over onze klant

Onze opdrachtgever is een internationale marktleider in duurzame mobiliteit en betalingsautomatisering, met het hoofdkantoor in Dordrecht.
Met ruim 5.000 medewerkers wereldwijd en een marktaandeel van meer dan 90%, is het bedrijf dé speler in haar branche.

Je werkt in een hecht team van 15 collega's, waar samenwerking, humor en kwaliteit hand in hand gaan. Je hebt contact met grote namen als Shell en Van der Valk, en zorgt dat storingen snel worden opgelost en monteurs op tijd worden ingepland.

💡 Extra leuk:



  • Dagelijks een gratis verzorgde lunch;


  • Gratis parkeermogelijkheden voor de deur;


  • En bedrijfsuitjes die nét een stapje verder gaan - het laatste teamweekend was volledig verzorgd in Amsterdam, inclusief hotelovernachting.

Functieomschrijving

Wat je gaat doen



  • Je verleent eerstelijns support aan zakelijke klanten;


  • Je neemt telefoontjes aan, registreert meldingen en verwerkt deze in het systeem;


  • Je stemt af met monteurs en collega's om storingen efficiënt op te lossen;


  • Je draagt bij aan warme, langdurige relaties met klanten;


  • Je werkt op wisselende dagen (ook weekenddiensten in overleg, uiteraard met toeslag).

Profiel

Wie jij bent



  • Je hebt MBO+ werk- en denkniveau;


  • Ervaring in een callcenter of klantenservice is een pluspunt;


  • Je bent communicatief sterk, nauwkeurig en denkt graag mee;


  • Je werkt gestructureerd en houdt overzicht, ook op drukke momenten;


  • Je spreekt vloeiend Nederlands en bent flexibel inzetbaar.

Aanbod

Wat je krijgtJe start via Page Personnel, met uitzicht op een vast dienstverband bij de opdrachtgever.

Daarbij kun je rekenen op:



  • 25 vakantiedagen + 13 ATV-dagen;


  • Een variabele 13e maand;


  • Premievrij pensioen;


  • Gratis lunch & parkeergelegenheid;


  • Flexibele uren (24-40 uur);


  • Veel ruimte voor doorgroei binnen een internationale organisatie.



Ben jij klaar om dagelijks te schakelen tussen business en klant, in een omgeving waar geen dag hetzelfde is?
Neem dan contact op met Sofia Uslu via 📞 06-57655952 voor meer informatie of om direct te solliciteren.

Contact
Sofia Uslu
Referentienummer
JN-112025-6875448

Vacature samenvatting

Sector
Sales Administration
Sub Sector
Customer Service
Industrie
Business Services
Vacatures per locatie
Dordrecht
Contract Type
Permanent
Consultant
Sofia Uslu
Vacature referentie
JN-112025-6875448