Administratief Medewerker

Toegevoegd 04/11/2025

  • Werken voor een Internationaal bedrijf!
  • Een dynamische werkomgeving en takkenpakket!

Over onze klant

Onze opdrachtgever is een internationaal opererend bedrijf binnen de logistieke en technische dienstverlening. Ze bieden oplossingen die bijdragen aan efficiënte processen in magazijnen, distributiecentra en productieomgevingen. Met een breed portfolio en een sterke focus op innovatie en duurzaamheid bedienen ze klanten in uiteenlopende sectoren, zowel nationaal als internationaal. Als Administratief Medewerker ben jij de onmisbare schakel achter een soepel verlopende organisatie.Je hebt een scherp oog voor detail, houdt van overzicht en weet als geen ander hoe je klantvragen en interne processen efficiënt laat samenkomen. Met jouw gestructureerde aanpak en proactieve houding zorg je ervoor dat alles achter de schermen klopt.Klinkt dit als jouw kracht? Lees dan snel verder!

Functieomschrijving

Wat ga je doen als Administratief Medewerker:

  • Verzamen van klantinformatie, voorbereiden van afspraken en opvolgen van acties.
  • Opstellen, verwerken en controleren van offertes, orders en contracten.
  • Verwerken van klantaanvragen en facturatie.
  • Coördineren en schakelen met interne en externe stakeholders.
  • Opstellen en bijhouden van rapportages conform klantafspraken.

Profiel

Als Administratief Medewerker heb je het volgende profiel;

  • Je bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per week.
  • Je beheerst zowel de Nederlandse als Engelse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je hebt relevante werkervaring binnen service of administratie.
  • Je werkt nauwkeurig, secuur en houd van een dynamische werkomgeving.
  • Je hebt kennis van Ms Office pakket met in het bijzonder Excel - en als je meer kunt dan de basis, is dat absoluut een pluspunt!

Aanbod

Wat je krijgt als Administratief Medewerker:

  • Salarisindicatie tussen €3.000 en €4.000 bruto per maand op basis van een fulltime dienstverband en relevante werkervaring
  • Een 13e maand.
  • 34 vakantiedagen voor een goede werk-privébalans.
  • Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer.
  • Thuiswerkvergoeding van €4 per dag.
  • Een solide pensioenregeling.
Contact
Yinke Holtus
Referentienummer
JN-112025-6875125

Vacature samenvatting

Sector
Sales Support
Sub Sector
Contract Administrator
Industrie
Industrial / Manufacturing
Vacatures per locatie
Alphen aan den Rijn
Contract Type
Permanent
Consultant
Yinke Holtus
Vacature referentie
JN-112025-6875125
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride