Customer Service Import (Medior)

Toegevoegd 03/11/2025

  • Werken in een mooi pand in hartje Rotterdam!
  • Jij neemt relevante werkervaring mee, bij voorkeur in zeevracht.

Over onze klant

Een toonaangevend bedrijf in wereldwijde containerlogistiek, dat dagelijks duizenden goederen veilig vervoert. Met innovatie en een sterk team biedt de organisatie slimme oplossingen in een internationale markt.

Functieomschrijving

Wat ga je doen?

  • Eerste aanspreekpunt voor Key Accounts, met snelle en heldere antwoorden via Service Cloud en mail.
  • Importvragen en cases soepel afhandelen.
  • Klanten enthousiast maken over de digitale tools en het gebruik daarvan stimuleren.
  • Nauwe samenwerking met Sales en Customer Administration voor een soepel proces.
  • Strakke administratie verzorgen, van correcte facturatie tot het behalen van targets.

Profiel

Wie ben jij?

  • Je neemt minimaal 2 jaar ervaring mee in een soortgelijke rol, bij voorkeur met een achtergrond in de zeevracht.
  • Je bent een enthousiaste teamspeler die graag samenwerkt.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en spreekt/schrijft vloeiend Nederlands én Engels.
  • Klantgerichtheid en service staan bij jou hoog in het vaandel.
  • Je bent flexibel en denkt creatief mee in het oplossen van problemen.

Aanbod

Wat krijg je?

  • 26 vakantiedagen.
  • Vrijheid in je rol.
  • Een 13e maand.
  • Collectieve zorgverzekering.
  • Een volledige vakantiemaand.
  • Reiskostenvergoeding + Mobility Card.
  • Thuiswerkvergoeding.
  • WIA- en WGA-hiaatverzekering volledig betaald.
  • Een goede pensioenregeling.
Contact
Priscilla Ibouda
Referentienummer
JN-102025-6873268

Vacature samenvatting

Sector
Supply Chain
Sub Sector
Export
Industrie
Transport & Distribution
Vacatures per locatie
Rotterdam
Contract Type
Permanent
Consultant
Priscilla Ibouda
Vacature referentie
JN-102025-6873268
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride