Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Toegevoegd 17/10/2025Ben jij graag de schakel tussen interne en externe stakeholders?Werken in een internationaal bedrijf met vollop doorgroeimogelijkheden?Over onze klantDeze internationale organisatie is wereldwijd koploper op het gebied van testen, inspecteren en certificeren. Vanuit het moderne kantoor in Amersfoort werken dagelijks gedreven specialisten aan één gezamenlijke missie: organisaties helpen om veiligheid, kwaliteit en duurzaamheid naar een hoger niveau te tillen. Binnen de Benelux-afdeling heerst een open, nuchtere en samenwerkingsgerichte werksfeer. Er wordt hard gewerkt, maar er is ook ruimte voor humor en persoonlijke groei. Het team in Amersfoort bestaat uit zo'n 50 tot 60 collega's met verschillende leeftijden en achtergronden, wat zorgt voor een fijne dynamiek en een inclusieve cultuur.FunctieomschrijvingAls Client Coordinator ben jij de spil tussen klanten, auditors en interne teams. Jij zorgt ervoor dat elk certificeringstraject soepel, transparant en volgens planning verloopt. Je bent het eerste aanspreekpunt voor jouw klanten en weet precies wat er nodig is om een traject van begin tot eind goed te begeleiden.Je houdt overzicht over offertes, planning en administratie, en zorgt dat certificaten tijdig worden uitgegeven. Dankzij jouw gestructureerde aanpak en servicegerichte houding voelen klanten zich gehoord en geholpen.Een gemiddelde werkweek bestaat uit:Het onderhouden van contact met klanten in heel Nederland;Het plannen en in goede banen leiden van audits en de bijbehorende administratie;Het uitgeven van de behaalde certificaten en het offerte/factuur gedeelte na de geleverde dienstSamenwerken met auditors en collega's binnen verschillende afdelingen om trajecten vlekkeloos te laten verlopen.ProfielJij bent iemand die structuur aanbrengt in drukte en plezier haalt uit het regelen van complexe trajecten. Je kunt goed schakelen tussen verschillende taken en weet hoofd- en bijzaken te onderscheiden. Dankzij je sterke communicatieve vaardigheden communiceer je helder met zowel klanten als collega's - ook als het wat ingewikkelder wordt.Daarnaast beschik je over:Hbo werk- en denkniveau;Ervaring in een functie als customer service medewerker, sales support of backoffice medewerker;Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands (Engels is een pre);Een positieve, stressbestendige en servicegerichte instelling;Een scherp oog voor detail en een natuurlijke drang om zaken goed te regelen.AanbodJe komt terecht in een internationale organisatie met volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen de wereld van certificeringen. De sfeer is professioneel maar informeel, en er is veel ruimte voor eigen initiatief. Daarnaast kun je rekenen op:Een salaris tussen de €3.000 en €4.000 bruto per maand (op fulltime basis);Een bonusregeling tot 8% van je jaarsalaris;8% vakantiegeld;27,5 vrije dagen per jaar (bij 40 uur per week);Volledige reiskostenvergoeding;Laptop van de zaak;Hybride werken (1 à 2 dagen per week vanuit huis);Een goede pensioenregeling (beschikbare premieregeling);Doorgroeimogelijkheden binnen een grote, internationale organisatie;Werken bij een organisatie die wereldwijd het verschil maakt op het gebied van veiligheid, kwaliteit en milieu.ContactDaan Van MierloReferentienummerJN-102025-6861189Vacature samenvattingSectorSales SupportSub SectorSales supportIndustrieBusiness Services Vacatures per locatieAmersfoortContract TypePermanentConsultantDaan Van MierloVacature referentieJN-102025-6861189Kantoor of thuiswerkThuiswerken/hybride