Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Toegevoegd 14/10/2025Mogelijkheid om hybride te werkenTal van trainingen en opleidingen via een AcademyOver onze klantVoor diverse zorginstellingen verzorgen wij vanuit Utrecht de salaris- en HR-administratie. Dit doen we voor zo'n 30 klanten, variërend van kleine organisaties tot instellingen met meer dan 1.500 medewerkers. Ter versterking van ons team zoeken wij een nauwkeurige en betrokken Financieel Administratief Medewerker.FunctieomschrijvingJe werkt binnen een team van 10 collega's aan de financiële administratie van onze zorgklanten. Je taken zijn onder andere:Verwerken en controleren van inkoop- en verkoopfacturenZorgen voor een juiste, tijdige en volledige administratieBeheer van kas-, bank- en PIN-transactiesControleren en beheren van tussenrekeningenActiva- en passivabeheerVerwerken van facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheerOndersteunen bij maand- en jaarrapportagesGeen dag is hetzelfde door de diversiteit aan klanten. Je werkt vanuit ons kantoor in Utrecht, maar thuiswerken is ook mogelijk.ProfielJe houdt van overzicht en werkt nauwkeurigJe denkt in oplossingen en bent servicegerichtJe hebt een afgeronde mbo-opleiding in financiële richtingErvaring met boekhouding en financiële administratieKennis van AFAS is een préJe beheerst de Nederlandse taal goedJe bent beschikbaar voor 32 tot 40 uur per weekAanbodEen salaris tussen €3.000,- en €3.600,- per maand (o.b.v. 40 uur)Tal van trainingen en opleidingen via een eigen AcademyEen professioneel en betrokken teamLeuke teamactiviteiten en een open, informele werksfeerThuiswerkmogelijkhedenDoorgroeimogelijkhedenContactJoke AntoniettiReferentienummerJN-102025-6858673Vacature samenvattingSectorFinance & AccountingSub SectorBoekhoudingIndustrieHealthcare / Pharmaceutical Vacatures per locatieUtrechtContract TypePermanentConsultantJoke AntoniettiVacature referentieJN-102025-6858673Kantoor of thuiswerkThuiswerken/hybride