Administratief Medewerker

Toegevoegd 14/10/2025

  • Per direct aan de slag
  • Werken in een hecht en informeel team

Over onze klant

Je komt te werken bij een landelijke, dienstverlenende organisatie (Utrecht) in de toeristische sector. Zij ondersteunen partners door heel Nederland met informatievoorziening, (cadeau)producten en service. De cultuur is nuchter, servicegericht en collegiaal; samen de schouders eronder als het druk is, en successen vieren als het kan.

Functieomschrijving

Je ontzorgt het team op alle fronten van de backoffice, met focus op de piek rondom de feestdagen. Je houdt overzicht, werkt nauwkeurig en communiceert helder met interne en externe contacten.Je werkzaamheden:

  • Verwerken en controleren van bestellingen, mutaties en klantgegevens (CRM/ERP).
  • Opstellen en controleren van (credit)facturen en pakbonnen; bijhouden van dossiers.
  • Beantwoorden van e-mails/telefoontjes en schakelen met partners en collega's.
  • Signaleren van bijzonderheden en meedenken over procesverbeteringen.
  • Ondersteunen van campagnes/acties richting eindejaar (materiaal, lijsten, rapportages).

Profiel

  • Minimaal MBO-4 werk- en denkniveau; 1-3 jaar ervaring in een administratieve (backoffice) rol.
  • Nauwkeurig, snel kunnen schakelen en stressbestendig in piekperiodes.
  • Handig met systemen (bijv. CRM/ERP) en Excel; je leert nieuwe tooling snel.
  • Servicegericht Nederlands communicatief sterk, zowel schriftelijk als mondeling.
  • Beschikbaar op korte termijn en inzetbaar in november-januari (drukste periode).

Aanbod

  • Tijdelijke aanstelling voor 7 maanden met kans op verlenging.
  • Standplaats Utrecht; hybride werken in overleg.
  • Marktconform salaris passend bij ervaring (€2600,- tot €3350,-), plus reiskostenvergoeding.
  • Fijne collega's, duidelijke processen en een goede inwerkperiode.
  • Een dynamische omgeving waarin je echt impact maakt tijdens de eindejaarsdrukte.



Ben je geïnteresseerd in de rol of heb je vragen over de functie? Laat een reactie achter en dan zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Contact
Doortje Koning
Referentienummer
JN-102025-6858562

Vacature samenvatting

Sector
Sales Support
Sub Sector
Contract Administrator
Industrie
Leisure, Travel & Tourism
Vacatures per locatie
Utrecht
Contract Type
Temporary
Consultant
Doortje Koning
Vacature referentie
JN-102025-6858562
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride