Financieel Administratief Medewerker

Toegevoegd 03/10/2025

  • Je komt terecht in een professioneel team met een informele cultuur
  • Een functie waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt

Over onze klant

Onze opdrachtgever is een Nederlandse organisatie die zich richt op gedragsverandering in het verkeer en daarbuiten. In samenwerking met justitiële instanties biedt het bedrijf verkeerscursussen aan die bijdragen aan een veiliger samenleving. Daarnaast ondersteunt men organisaties in sectoren zoals transport, zorg, onderwijs en industrie bij het verbeteren van veiligheid en bewustwording. Vanuit het moderne kantoor in de regio Utrecht werkt een betrokken team met korte lijnen, veel eigen verantwoordelijkheid en een sterke focus op samenwerking. Er heerst een open, informele sfeer waar professionaliteit en collegialiteit centraal staan.

Functieomschrijving

Als medewerker financiële administratie ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en financiële taken. Je voert niet alleen de dagelijkse administratie uit, maar brengt ook extra financiële kennis mee om te ondersteunen bij maand- en jaarafsluitingen. Je werkt nauw samen met de coördinator financiële administratie en hebt veel zelfstandigheid in je rol. Je schakelt met interne coördinatoren over de financiële onderdelen van projecten en opdrachten, en draagt actief bij aan het verbeteren van processen.

Jouw belangrijkste taken:

  • Verwerken van inkoop- en verkoopfacturen
  • Boeken van betalingen en declaraties
  • Opstellen van arbeidscontracten en overeenkomsten met zelfstandigen
  • Bijhouden van projectadministratie
  • Maken van offertes en financiële overzichten
  • Afstemmen met coördinatoren over financiële onderdelen van opdrachten
  • Office management en personeelsadministratie
  • Toezien op naleving van FA/HR-processen
  • Ondersteuning bij maand- en jaarafsluitingen

Profiel

Herken jij jezelf in?

  • MBO+ werk- en denkniveau
  • Aantoonbare ervaring in financiële administratie
  • Ervaring met boekhoudsoftware en digitale werkomgevingen
  • Affiniteit met HR-processen
  • Nauwkeurig, gestructureerd en zelfstandig
  • Stressbestendig en communicatief vaardig
  • Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
  • Bereid een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overleggen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal

Aanbod

Wat kun je verwachten?

  • Een tijdelijke functie voor minimaal zes maanden
  • Minimaal 32 uur per week
  • Een salaris passend bij jouw ervaring en rol
  • Aantrekkelijk secundair arbeidsvoorwaardenpakket
  • Een informeel, betrokken team met ruimte voor jouw ideeën
  • Mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling
  • Een organisatie waar maatschappelijke impact en de menselijke maat centraal staan
Contact
Bart Van Wiggen
Referentienummer
JN-102025-6850537

Vacature samenvatting

Sector
Finance & Accounting
Sub Sector
Boekhouding
Industrie
Public Sector
Vacatures per locatie
Zeist
Contract Type
Permanent
Consultant
Bart Van Wiggen
Vacature referentie
JN-102025-6850537
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride