Commercieel Medewerker Binnendienst

Bijgewerkt 08/10/2025

  • Dynamische en Jonge Werkomgeving
  • Groei- en innovatiemogelijkheden in een groene industrie

Over onze klant

Onze Klant opgericht in Haarlem, is een snelgroeiend duurzaam bedrijf met de missie om de wereld schoner en groener te maken. Met merken als biedt het 100% veganistische, plantaardige en milieuvriendelijke schoonmaak- en verzorgingsproducten aan, verpakt in gerecycled plastic. De bedrijfscultuur is dynamisch, jong en missiegedreven, met veel ruimte voor initiatief, groei en innovatie, waardoor het een inspirerende werkplek is voor iedereen die carrièreontwikkeling wil combineren met een positieve impact op de planeet.

Functieomschrijving

Als Commercieel Medewerker Binnendienst ben je verantwoordelijk voor:

  • Het ondersteunen van het sales team met administratieve en organisatorische taken om de processen soepel te laten verlopen
  • Het beheren en onderhouden van klantrelaties en het snel beantwoorden van vragen
  • Het nauwkeurig verwerken van bestellingen en zorgen voor een tijdige opvolging
  • Het analyseren van verkoopcijfers en rapporteren van inzichten aan het management
  • Het signaleren van commerciële kansen en hierover samenwerken met het team
  • Het onderhouden van contact met andere afdelingen om een efficiënt proces te garanderen
  • Proactief bijdragen aan het verbeteren van interne processen en het verhogen van klanttevredenheid
  • Het ondersteunen bij de organisatie van promotionele activiteiten en evenementen die ons merk onder de aandacht brengen



Profiel

  • Afgeronde opleiding in een relevante richting, zoals commercie of administratie
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk
  • Ervaring met administratieve en organisatorische taken in een commerciële omgeving, inclusief ordermanagement
  • Klantgericht en proactieve werkhouding
  • Nauwkeurig en goed in het omgaan met deadlines
  • Affiniteit met de FMCG-sector en een commerciële instelling



Aanbod

  • Een aantrekkelijk salaris tussen €2.600 - €3.900 (op basis van 40 uur)
  • 8% vakantiegeld en een prestatiebonus tot wel 10%
  • 25 vakantiedagen (op basis van 40 uur) om lekker op te laden en van je vrije tijd te genieten
  • Egelijk pensioenplan voor je toekomst - tot 13% bijdrage, 50/50 verdeeld tussen jou en het bedrijf.
  • Reiskostenvergoeding voor het openbaar vervoer (indien van toepassing)
  • En natuurlijk… onbeperkt genieten van onze duurzame zeep, gratis! 🌱🧼
Contact
Elena Gidikov
Referentienummer
JN-092025-6840863

Vacature samenvatting

Sector
Sales Administration
Sub Sector
Sales
Industrie
FMCG (Fast Moving Consumer Goods)
Vacatures per locatie
Haarlem
Contract Type
Permanent
Consultant
Elena Gidikov
Vacature referentie
JN-092025-6840863
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride