Werkstudent - Algemene Oproep

Bijgewerkt 27/10/2025

  • Ben jij een georganiseerde en proactieve student die graag ervaring wil opdoen?
  • Zoek je een flexibele baan? Solliciteer dan hier

Over onze klant

Over onze klant

Je komt te werken in een organisatie in of rondom Utrecht waar tijd en ruimte voor je wordt genomen, zodat jij je professioneel kunt ontwikkelen. Het gaat om een flexibele bijbaan waarin je praktijkervaring opdoet in een professionele werkomgeving. Ter versterking van het team wordt een werkstudent gezocht die kan ondersteunen bij het soepel laten verlopen van de dagelijkse processen.

Functieomschrijving

Je werkzaamheden zijn afhankelijk van het type functie, maar om een beetje een beeld te schetsen:

  • Financiële administratie & Controle - Crediteuren, debiteuren, grootboek werkzaamheden, opstellen rapportages, aangiftes, kas & bank.
  • Administratieve ondersteuning - Data analyse en data verwerking, uitwerken van informatie, Excel werkzaamheden, ondersteuning bij automatisering van processen.
  • Human Resources (HR) - Ondersteunen van de HR Adviseurs, voeren van sollicitatiegesprekken, verwerken van personeelsmutaties, begeleiden van instroom, doorstoom, uitstroom.
  • Logistiek & Planning - Planning, inplannen van monteurs, logistieke administratie, klanten te woord staan over logistiek.
  • Inkoop & Orderverwerking - Plaatsen en opvolgen van inkooporders, verwerken van klantorders, leveranciers contact, voorraadbeheer, administratieve afhandeling.
  • Klantenservice - Klanten te woord staan, orders verwerken, administratie, schakelen tussen klant en interne afdelingen.
  • Commerciële ondersteuning - Ondersteunen accountmanagement, opstellen van offertes, klantgegevens beheren, administratieve werkzaamheden, verkoop.
  • Marketing & Communicatie - Tekstschrijven, communicatie, online content, social media beheer.

Profiel

Wat breng jij mee?

  • Je bent 16 tot 40 uur per week beschikbaar, dit is flexibel in te delen.
  • Je bent spreekt vloeiend Nederlands.
  • Je bent bezig met een HBO- of WO- studie, of hebt al een MBO afgerond.
  • Je bent per direct beschikbaar of komt binnenkort beschikbaar.
  • Je werkt nauwkeurig en gestructureerd.
  • Je schakelt makkelijk tussen verschillende taken.
  • Ervaring met MS Office en tools zoals Teams is een pré.

Aanbod

Wat bieden wij?

  • Een flexibele bijbaan.
  • Praktijkervaring in een professionele werkomgeving.
  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen en initiatief te nemen.
  • Organisaties in of rondom Utrecht.
  • Een salaris tussen de €15,- tot €17,- per uur afhankelijk van functie en organisatie.
Contact
Suzanne Steijn
Referentienummer
JN-092025-6834601

Vacature samenvatting

Sector
Secretarial & Business Support
Sub Sector
Administrator
Industrie
Business Services
Vacatures per locatie
Utrecht
Contract Type
Temporary
Consultant
Suzanne Steijn
Vacature referentie
JN-092025-6834601