Commerciële binnendienst medewerker

Toegevoegd 10/09/2025

  • Zoek je een rol waarin klantcontact en ondersteuning centraal staan?
  • Waar de omgeving open en dynamisch is? Solliciteer dan direct!

Over onze klant

Je komt te werken bij een betrouwbare en groeiende organisatie in Utrecht. Het bedrijf heeft een open en collegiale cultuur waarin samenwerking, klanttevredenheid en persoonlijke groei voorop staan. Het team streeft dan ook om je een warm welkom en goede begeleiding te geven.

Functieomschrijving

Wat ga je doen?

  • Behandelen van klantvragen via telefoon, e-mail en chat
  • Ondersteunen van het salesteam bij order invoer en administratie
  • Opvolgen van offertes en contracten
  • Bijhouden van klantgegevens en salesrapportages
  • Meedenken over klantgerichte oplossingen en procesverbeteringen
  • Contact onderhouden met interne afdelingen zoals logistiek en finance

Profiel

Wie zoeken wij?

  • Je bent beschikbaar voor minimaal 24 uur per week, tot fulltime (40 uur)
  • Je hebt een klantgerichte en proactieve houding
  • Ervaring in sales of klantenservice is een pré, maar geen must
  • Je communiceert vloeiend Nederlands; Engels is een pluspunt
  • Je bent tijdelijk inzetbaar en per direct of op korte termijn beschikbaar
  • Je werkt nauwkeurig en kunt goed schakelen tussen verschillende taken

Aanbod

Wat bieden wij?

  • Flexibele werktijden afgestemd op jouw situatie
  • Marktconform salaris
  • Werken in een team met betrokken collega's
  • Een tijdelijke functie met ruimte voor persoonlijke ontwikkeling
  • Mogelijkheid om ervaring op te doen binnen sales en klantenondersteuning
Contact
Suzanne Steijn
Referentienummer
JN-092025-6831821

Vacature samenvatting

Sector
Sales Administration
Sub Sector
Sales
Industrie
Retail
Vacatures per locatie
Utrecht
Contract Type
Temporary
Consultant
Suzanne Steijn
Vacature referentie
JN-092025-6831821