Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Toegevoegd 01/09/2025Starters zijn welkomInformele werkomgevingOver onze klantOnze klant is een innovatief gezondheidszorgbedrijf in het hart van Utrecht dat digitale oplossingen ontwikkelt om de zorg voor patiënten efficiënter, persoonlijker en veiliger te maken. Het team combineert medische expertise met technologie om zorgprofessionals en patiënten optimaal te ondersteunen. Ze staan bekend om hun toegankelijke, professionele en klantgerichte aanpak.Functieomschrijving Het eerste aanspreekpunt zijn voor bezoekers, klanten en medewerkers, zowel persoonlijk als telefonisch/email.Beheren van de receptie en zorgen voor een professionele en gastvrije uitstraling.Coördineren van vergaderruimtes, planningen en interne communicatie.Ondersteunen van administratieve taken binnen verschillende afdelingen (archiveren, rapportages, reisarrangementen, kantoorbenodigdheden).Assisteren bij het onboarden van nieuwe medewerkers en bijhouden van HR-gerelateerde administratie.Behandelen van post, leveringen en andere kantoorlogistiek.Samenwerken met facilitair management om het kantoor efficiënt te laten functioneren.Bijdragen aan interne evenementen en initiatieven, en zo een positieve en inclusieve werkcultuur bevorderen.Profiel Eerdere ervaring in een front office-, administratieve of klantgerichte functie is een pré.Uitstekende communicatie- en sociale vaardigheden.Sterk in organiseren en multitasken.Proactieve, flexibele en oplossingsgerichte houding.Vloeiend in Nederlands (essentieel) en Engels, zowel in woord als geschrift.Ervaring met kantoorsoftware en digitale communicatiemiddelen.Aanbod Een fulltime functie (32-40 uur per week) in een modern kantoor in Utrecht.Salaris van €2.500 tot €3.800 per maand, afhankelijk van ervaring.Pensioenregeling.Reiskostenvergoeding of tegemoetkoming in woon-werkverkeer.25 vakantiedagen per jaar (plus officiële feestdagen).Mogelijkheden voor professionele ontwikkeling en trainingen.Een collegiale, vriendelijke en ondersteunende werkomgeving.Medewerkersactiviteiten en teambuilding.Flexibele werktijden waar mogelijk.ContactSara CoelhoReferentienummerJN-092025-6824859Vacature samenvattingSectorSecretarial & Business SupportSub SectorTelefonistIndustrieHealthcare / Pharmaceutical Vacatures per locatieUtrechtContract TypePermanentConsultantSara CoelhoVacature referentieJN-092025-6824859Kantoor of thuiswerkThuiswerken/hybride