Management Assistant (12-20u)

Toegevoegd 26/11/2025

  • Ben je per direct beschikbaar voor een nieuwe functie als Management Assistant?
  • Ben je beschikbaar voor 12-20 uur per week en op dinsdag?

Over onze klant

Onze opdrachtgever is een woningcorporatie in de regio Haarlem en Heemstede, gericht op het bieden van kwalitatieve en betaalbare huisvesting en het bevorderen van duurzaamheid.

De organisatie hecht waarde aan regionale betrokkenheid, realistische doelstellingen en een gezonde bedrijfsvoering, en biedt medewerkers ruimte voor initiatief, participatie en persoonlijke groei binnen een ondersteunende en samenwerkende omgeving.

Functieomschrijving

  • Voorbereiden van vergaderingen inclusief het notuleren (Directieoverleg en eventueel Teamleidersoverleg);
  • Inplannen gesprekken (Jaardoelen/voortgang/eindejaargesprekken) voor diverse Teamleiders;
  • Ontvangen een aanmelden van bezoekers;
  • Het ondersteunen van onze bewonersraad;
  • Het organiseren en voorbereiden van trainingen;
  • Je organiseert uitjes, bijeenkomsten en kleine evenementen.
  • Je ondersteunt het team waar nodig met diverse secretariële en organisatorische taken.

Profiel

  • Ervaring als Management Assistant/directiesecretaresse of vergelijkbare functies
  • 12 - 20 uur per week beschikbaar
  • Sterke notuleer- en verslagleggingsvaardigheden
  • Beschikbaar op dinsdag
  • Zelfstandig en gestructureerd werken


Aanbod

  • Tijdelijke opdracht van december 2025 tot februari 2026
  • Salaris: €3.500 - €5.000 o.b.v. 40 uur en ervaring
  • Werkweek: 12 - 20 uur
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling


Contact
Francesco Proietti
Referentienummer
JN-112025-6892146

Vacature samenvatting

Sector
Secretarial & Business Support
Sub Sector
Senior Secretaresse
Industrie
Property
Vacatures per locatie
Haarlem
Contract Type
Temporary
Consultant
Francesco Proietti
Vacature referentie
JN-112025-6892146