Accountmanager Binnendienst - Nederlandstalig & Franstalig

Toegevoegd 29/10/2025

  • Ben jij klaar voor klantgesprekken met échte inhoud, waarin persoonlijk contact
  • In deze rol ondersteun je dagelijks zakelijke klanten in Frankrijk

Over onze klant

Je komt te werken bij een toonaangevende internationale leverancier van werkplekoplossingen, actief in meer dan 17 Europese landen met ruim 2.000 collega's.
Met een assortiment van meer dan 800.000 producten - van kantoorartikelen en meubilair tot technische en logistieke benodigdheden - helpt deze organisatie bedrijven en instellingen hun werkomgeving slimmer, efficiënter en duurzamer in te richten.

Persoonlijk contact staat centraal: klanten krijgen advies op maat, slimme tools en een hoog serviceniveau.
De bedrijfscultuur is mensgericht, open en ondernemend - met veel ruimte voor eigen initiatief, samenwerking en ontwikkeling. Hybride werken, flexibiliteit en werkplezier zijn vanzelfsprekend.

Functieomschrijving

Als Accountmanager Binnendienst ben jij het vaste aanspreekpunt voor klanten in Nederland én Franstalig Europa (België, Frankrijk, Luxemburg).
Je bouwt duurzame relaties op, luistert goed naar de behoeften van klanten en vertaalt die naar concrete oplossingen. Je stelt offertes op, volgt ze actief op en zorgt dat orders soepel worden verwerkt. Daarnaast zie jij commerciële kansen en speel je daar proactief op in.

Je bent verder verantwoordelijk voor:

  • Offertes aanvragen, opstellen en opvolgen
  • Klantvragen analyseren en vertalen naar passende oplossingen
  • Dagelijks telefonisch en schriftelijk contact met Nederlandstalige en Franstalige klanten
  • Actief inzetten op cross- en upselling bij bestaande klanten
  • Orders verwerken en administratief bijhouden
  • Meedenken over verbeteringen in klant- en verkoopprocessen

Profiel

Een commercieel talent dat plezier haalt uit klantcontact, snel schakelt en graag meedenkt. Jij weet hoe je klanten het beste helpt - in het Nederlands én Frans - en je houdt van afwisseling in je werk.

Je beschikt over:

  • Mbo+ werk- en denkniveau
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Frans (woord en geschrift)
  • Ervaring met telefonisch klantcontact en commerciële werkzaamheden
  • Ervaring in een verkoop binnendienst of met het opstellen van offertes is een pré
  • Proactieve houding, oog voor detail en gevoel voor commerciële kansen

Aanbod

Je ontvangt bij ons het volgende:

  • Salaris tussen €2.800 en €4.000 o.b.v. 40 uur
  • 13e maand en bonus bij behalen van teamdoelen
  • 27 vakantiedagen (met mogelijkheid tot bijkopen)
  • 100% OV-vergoeding of €0,23 per km
  • Hybride werken en flexibele werktijden
  • Laptop, telefoon en thuiswerkvergoeding
  • Premievrij pensioen
  • Opleidingsmogelijkheden en doorgroeikanse
Contact
Bart Barendregt
Referentienummer
JN-102025-6869500

Vacature samenvatting

Sector
Sales
Sub Sector
Inside Sales
Industrie
Retail
Vacatures per locatie
De Bilt
Contract Type
Permanent
Consultant
Bart Barendregt
Vacature referentie
JN-102025-6869500
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride