Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Bijgewerkt 14/10/2025Je komt terecht in een professionele werkomgeving waar je snel impact kunt makenJe ontwikkelt jezelf in een omgeving waar nauwkeurigheid en verantwoordelijkheidOver onze klantDe opdracht gever is een professionele organisatie in Zuid-Holland die bekendstaat om een resultaatgerichte werksfeer. Het team schakelt snel en hecht veel waarde en betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en duidelijke communicatie. Door een tijdelijke behoefte zoeken zij iemand die direct inzetbaar is en zelfstandig de administratie kan oppakken.Functieomschrijving- Tijdelijk beheren en verwerken van financiële administratie- Controleren en verwerken van inkomende en uitgaande facturen- Ondersteunen bij maand-en jaarafsluitingen- Opstellen van financiële rapportages en overzichten- Zorgen voor accurate en overzichtelijke documentatie- Fungeren als aanspreekpunt voor administratieve vragen binnen het team- Waarborgen van continuïteit en structuur tijdens de tijdelijke periodeProfielDe kandidaat die geschikt is voor deze functie is nauwkeurig, zelfstandig en ervaren in administratieve en financiële processen. De kandidaat is snel , communiceert duidelijk en zorgt ervoor dat de administratie gedurende de tijdelijke periode soepel en correct verloopt.Aanbod- Tijdelijke fulltime functie met directe start- Bruto maandsalaris van 3300 euro - Werk in een professionele en dynamische team in Zuid - Holland- Kans om ervaring op te doen en verantwoordelijkheid te dragen- Ondersteuning en duidelijke structuur tijdens de tijdelijke periodeContactNazar YilmazReferentienummerJN-102025-6858104Vacature samenvattingSectorSecretarial & Business SupportSub SectorHR AdminIndustrieBusiness Services Vacatures per locatieRotterdamContract TypeTemporaryConsultantNazar YilmazVacature referentieJN-102025-6858104