Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Toegevoegd 05/09/2025Leuke administratieve baanErvaring in de Contractadministratie nog niet vereistOver onze klantOnze klant is een internationale speler in ICT-oplossingen voor de gezondheidszorg en zakelijke markt. Vanuit het hoofdkantoor in Zwitserland en met vestigingen in 18 landen, ontwikkelt en levert zij technologie die zorginstellingen helpt om efficiënter en veiliger te werken. Hun systemen worden dagelijks gebruikt in ruim 12.000 ziekenhuizen wereldwijd en verwerken meer dan 2 miljoen alarmen per dag. Daarmee dragen ze direct bij aan betere zorg en snellere respons op kritieke situaties.In Nederland werkt een compact en betrokken team aan het ondersteunen van klanten en het verbeteren van interne processen. De sfeer is informeel en professioneel: er is ruimte voor eigen initiatief, je krijgt vertrouwen, en er wordt samengewerkt op basis van gelijkwaardigheid. Je komt terecht in een team van drie collega's binnen contractbeheer, waar kennis wordt gedeeld en waar je snel wordt opgenomen. Er is veel contact met andere afdelingen zoals sales, service en planning. Thuiswerken is goed geregeld en er wordt flexibel omgegaan met werktijden.FunctieomschrijvingBeheren, administreren en factureren van servicecontractenVerwerken van nieuwe contracten, verlengingen en mutatiesZorgen dat interne teams op de hoogte zijn van klantafsprakenAanmaken van onderhouds- en certificeringscasesOndersteunen van Sales bij contractverlengingenZelfstandig opstellen en opvolgen van aanbiedingenAfhandelen of escaleren van klantvragen over contracten/facturenMuteren van installatiebestandenInkopen regelen voor contracten met derdenProfielMBO+ werk- en denkniveau, administratieve achtergrondErvaring met Microsoft OfficeErvaring met contractbeheer en ServiceNow is een préGoede beheersing van Nederlands, basis EngelsNauwkeurig, klantgericht en gestructureerdJe kunt zelfstandig werken en schakelt makkelijk met collega's en klantenAanbodSalaris tot max €3.200 o.b.v. 40 uurPensioen vanaf dag 1Reiskostenvergoeding25 vakantiedagen + 13 ATV-dagenHybride werken: thuis en op kantoor in UtrechtInformele werksfeer in een klein teamRuimte om door te groeien binnen de organisatieInwerktraject met aandacht en begeleidingGesprekken kunnen snel plaatsvinden, bij voorkeur op donderdagContactRinke GrootReferentienummerJN-092025-6828194Vacature samenvattingSectorSecretarial & Business SupportSub SectorContract AdministratorIndustrieBusiness Services Vacatures per locatieUtrechtContract TypePermanentConsultantRinke GrootVacature referentieJN-092025-6828194Kantoor of thuiswerkThuiswerken/hybride