Financieel Administratief Medewerker (part time)

Toegevoegd 24/11/2025

  • Een mooie parttime functie in de financiële administratie.
  • Werken bij een groeiende, internationale marktleider met informele werksfeer.

Over onze klant

Ben jij een ervaren administratief talent met een scherp oog voor detail én communicatief sterk? Deze toonaangevende organisatie in de media is op zoek naar een proactieve Financieel Administratief Medewerker voor de vestiging in Zoetermeer.

In deze afwisselende functie zorg je samen met een collega voor een foutloze debiteurenadministratie en een efficiënt debiteurenbeheer voor zowel Nederlandse als Belgische klanten. Je houdt overzicht, verwerkt betalingen en storno's, en weet klanten op een positieve en professionele manier te bewegen tot betaling.

De organisatie biedt een informele werksfeer binnen een groeiende, internationale organisatie, een marktconform salaris en een interessante branche om werkzaam in te zijn.

Functieomschrijving

  • Beheren van de debiteurenadministratie voor Nederlandse en Belgische klanten.
  • Telefonisch benaderen van klanten om openstaande facturen te innen, op een doortastende maar klantgerichte manier.
  • Verwerken van betalingen, storno's en aanpassingen in de facturatie.
  • Afhandelen van klachten en opstellen van duidelijke, correcte correspondentie richting klanten.
  • Opbouwen van dossiers ten behoeve van incassotrajecten.
  • Verwerken van betalingen afkomstig van incassobureaus.
  • Bewaken en opvolgen van openstaande posten en betalingsafspraken.



Profiel

  • Minimaal 3-5 jaar ervaring in de debiteurenadministratie of een vergelijkbare administratieve functie.
  • Afgeronde MBO-opleiding (administratief).
  • Sterke communicatieve vaardigheden en comfortabel aan de telefoon.
  • Kennis van MS Office, en ervaring met SAP of Exact Globe is een pré.
  • Zelfstandig kunnen werken, maar ook een betrouwbare teamspeler.
  • Een positieve instelling, oog voor detail en een gezonde dosis humor.



Aanbod

  • Marktconform salaris, gebaseerd op leeftijd en ervaring.
  • Afwisselende en uitdagende functie met zowel administratieve als klantgerichte taken.
  • Werken binnen een groeiende, internationale organisatie die marktleider is in het vakgebied.
  • Informele en collegiale werksfeer met een enthousiast team van professionals.
  • Ruimte voor eigen initiatief en verantwoordelijkheid binnen je rol.
  • Parttime dienstverband (20-32 uur per week) met een goede werk-privébalans.
Contact
Esmeralda den Ouden
Referentienummer
JN-112025-6882316

Vacature samenvatting

Sector
Finance & Accounting
Sub Sector
Debiteuren Medewerker
Industrie
Media & Agency
Vacatures per locatie
Zoetermeer
Contract Type
Permanent
Consultant
Esmeralda den Ouden
Vacature referentie
JN-112025-6882316
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride