Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Bijgewerkt 25/11/2025Je krijgt de kans om je financiële expertise verder te ontwikkelen in een dynamiJe werkt in een hecht team waar jouw nauwkeurigheidOver onze klantJe gaat aan de slag bij een stabiele en groeiende organisatie binnen de professionele dienstverlening, bekend om zijn informele cultuur, prettige werksfeer en focus op kwaliteit. Transparantie, samenwerking en continue verbetering staan centraal.FunctieomschrijvingVerwerken van leveranciersfacturen, personeelskosten en crediteurenadministratie.Voorbereiden en uitvoeren van de leveranciersbetalingen en oplossen van betalings- en leveranciersvragen.Controleren van persoonsgegevens, financiële gegevens en uitvoeren van identiteits- en achtergrondchecks.Uitvoeren van leveranciers- en tussenrekeningafstemmingen en verzamelen van benodigde financiële documentatie.Signaleren en aandragen van verbetervoorstellen voor administratieve processen.ProfielAnalytisch sterk, nauwkeurig en zorgvuldig.Je spreekt vloeiend Nederlands; Engels is een pré.Ervaring of opleiding binnen Finance of Financiële Administratie.Woonachtig in (de omgeving van) Breda.Proactief, zelfstandig en betrouwbaar.Houdt van structuur, controle en administratieve processen.AanbodSalarisindicatie: €3.000 - €3.500 per maand.Flexibele werkdagen: 32 tot 40 uur per week.Een opdracht van 4 maanden met mogelijke verlenging.Een fijn, behulpzaam en ervaren finance team.Mogelijkheden om je financiële en administratieve kennis te verdiepen.Een rol waarin nauwkeurigheid en jouw input echt belangrijk zijn.Een organisatie waar procesverbetering wordt gestimuleerd.Werken op een locatie in of nabij Breda.ContactThania Gomez MerinoReferentienummerJN-112025-6888400Vacature samenvattingSectorFinance & AccountingSub SectorAccountancyIndustrieTransport & Distribution Vacatures per locatieBredaContract TypeTemporaryConsultantThania Gomez MerinoVacature referentieJN-112025-6888400