Opslaan Terug naar zoeken Functieomschrijving Samenvatting Soortgelijke jobs Toegevoegd 13/11/2025Houd overzicht over offertes, afspraken en lopende aanvragenTijdelijke functie met veel verantwoordelijkheid en een marktconform salarisOver onze klantJe komt te werken bij een kleinschalige makelaarsorganisatie in Amersfoort. Het kantoor werkt nauw samen met banken en financiers en staat bekend om zijn kwaliteit en betrouwbaarheid. De cultuur is informeel, professioneel en gericht op samenwerking. Je krijgt directe begeleiding en ruimte om zelfstandig te werken.FunctieomschrijvingDe rolAls Office Support Medewerker ben jij de spil in het proces van offertes en planning. Je zorgt dat aanvragen van banken en klanten correct worden verwerkt en dat afspraken goed gepland zijn.Wat ga je doen?Offertes opstellen en opvolgenLeads verwerken en overzicht houden van lopende aanvragenAgendabeheer en afspraken inplannenControleren van documentatie en gegevensContact onderhouden met klanten en zorgen voor duidelijke communicatieDe functie is tijdelijk tot maart, voor 24-32 uur per week (flexibel in te delen).ProfielWie zoeken wij?Essentiële criteria:Mbo+/hbo werk- en denkniveauBeschikbaar voor 24-32 uur per week tot maartSterk in planning en overzicht bewarenNauwkeurig en communicatief vaardigGoede beheersing van NederlandsPre's:Affiniteit met horeca of vastgoedErvaring met MS Office (Excel, Outlook)Bekendheid met administratieve processenAanbodWat bieden wij?Tijdelijke functie tot maartSalaris tussen €2.600 en €3.000 per maandWerken in een kleinschalig, professioneel teamRuimte om zelfstandig te werken en verantwoordelijkheid te nemenInformele werksfeer met korte lijnenBen jij de Office Support Medewerker waar wij naar op zoek zijn? Solliciteer vandaag nog!ContactSuzanne SteijnReferentienummerJN-112025-6882566Vacature samenvattingSectorSub SectorIndustrieProperty Vacatures per locatieAmersfoortContract TypeTemporaryConsultantSuzanne SteijnVacature referentieJN-112025-6882566