Subcontracting Coordinator

Toegevoegd 22/10/2025

  • Goed gevestigde organisatie
  • Mogelijkheden om door te groeien binnen de organisatie

Over onze klant

Mijn cliënt heeft betrokken medewerkers met een echte hands-on mentaliteit. Dit komt tot uiting in de manier van samenwerken en hoe er wordt meegedacht met klanten en partners, steeds op zoek naar de beste oplossing. Met het Stay Well-programma streeft mijn cliënt ernaar een verantwoordelijke partner te zijn, met focus op de gezondheid en veiligheid van alle stakeholders.

De afdeling Inkoop en Ondercontractering is verantwoordelijk voor de inkoop en het transport van materialen, evenals voor de uitbesteding van materieel en diensten. Ter versterking van de Inkoopafdeling is mijn cliënt op zoek naar een Subcontracting Coordinator.

Functieomschrijving

  • Leiden van het inkoop- en aanbestedingsproces voor uitbesteedde diensten, inclusief het opstellen en uitgeven van offertes (RFQ's);
  • Selecteren van leveranciers op basis van prijs, kwaliteit, betrouwbaarheid en capaciteit;
  • Opstellen van aanbestedingsdocumenten en zorgen voor een soepele overdracht aan interne stakeholders;
  • Beoordelen van offertes en onderhandelen over commerciële, technische en juridische voorwaarden;
  • Afstemmen met de juridische afdeling over aansprakelijkheden, boetes, verzekeringen en belastingen;
  • Ondersteunen bij contractonderhandelingen en -afronding met juridische en technische teams;
  • Toezien op de prestaties van onderaannemers en naleving van contractvoorwaarden;
  • Rapporteren van voortgang aan de Procurement Manager en projectteams;
  • Beheren van wijzigingen, meerwerken en claims;
  • Zorgen voor tijdige en correcte levering van materialen op projectlocaties;
  • Volgen van marktontwikkelingen en onderhouden van een goedgekeurde leverancierslijst;
  • Oplossen van geschillen in samenwerking met interne afdelingen;
  • Ondersteunen van kostenramingen en budgettering met inkoopinformatie;
  • Opbouwen en onderhouden van sterke relaties met belangrijke onderaannemers;
  • Toepassen van het veiligheids- en milieubeleid van het bedrijf in alle werkzaamheden.

Profiel

  • Bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur in een technische richting;
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een relevante functie;
  • NEVI-certificering of vergelijkbare inkoopopleiding is een pré;
  • Goede beheersing van Engels en Nederlands, zowel schriftelijk als mondeling;
  • Kennis van logistiek;
  • Ervaring met de offshore-constructiebranche is een pré.

Aanbod

  • Mogelijkheid tot hybride werken
  • Zeer competitief salaris op basis van ervaring
  • 30 betaalde verlofdagen per jaar
  • Uitgebreid pensioenpakket
  • Werken in een modern kantoor
  • Samenwerken in een team van professionals
  • Persoonlijk opleidingsbudget en toegang tot leiderschapsprogramma's
Contact
Mohamad Kassar
Referentienummer
JN-102025-6864001

Vacature samenvatting

Sector
Procurement & Supply Chain
Sub Sector
Contract Manager
Industrie
Transport & Distribution
Vacatures per locatie
Rotterdam
Contract Type
Permanent
Consultant
Mohamad Kassar
Vacature referentie
JN-102025-6864001
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride