Financieel administratief medewerker

Toegevoegd 03/10/2025

  • Een dynamische functie bij een mooie service-georiënteerde organisatie;
  • Functie voor een lange termijn;

Over onze klant

Ben jij een proactieve werker die nauwkeurig met cijfers omgaat? Lees dan verder! Een servicegerichte internationale organisatie in Krimpen aan den IJssel is op zoek naar een financieel administratief medewerker. Met meer dan 100 vestigingen wereldwijd richt dit bedrijf zich op het leveren van de beste technische service aan diens klanten. Duik in het beheer van zowel debiteuren als crediteuren en zorg er samen met het team voor dat de processen nauwkeurig verlopen. Je komt terecht in een hecht team binnen een gezonde organisatie met mooie ontwikkel mogelijkheden.

Functieomschrijving

  • Inkoopfacturen coderen en zorgen voor een nauwkeurige verwerking;
  • Wekelijkse betalingen voorbereiden;
  • Levaranciersaanmaningen dagelijks controleren en afhandelen;
  • Sterke relaties onderhouden met collega's en klanten;
  • Uitvoeren van aanvullende taken, zoals het verwerken van banktransacties;



Profiel

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 1 jaar werkervaring als een financieel administratief medewerker of in een vergelijkbare functie;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Proactief, communicatief en een goede teamspeler;

Aanbod

  • Een startsalaris tussen de €2.800 en €3.300 bruto per maand (op basis van een fulltime dienstverband);
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Mooie en snel groeiende organisatie;
  • Functie voor de lange termijn als een financieel administratief medewerker.
Contact
Julia Sheikh
Referentienummer
JN-102025-6848492

Vacature samenvatting

Sector
Finance & Accounting
Sub Sector
Financieel Medewerker
Industrie
Business Services
Vacatures per locatie
Krimpen aan den IJssel
Contract Type
Permanent
Consultant
Julia Sheikh
Vacature referentie
JN-102025-6848492
Kantoor of thuiswerk
Thuiswerken/hybride