Administratief medewerker

Updated on 14/10/2025

  • Je komt terecht in een professionele werkomgeving waar je snel impact kunt maken
  • Je ontwikkelt jezelf in een omgeving waar nauwkeurigheid en verantwoordelijkheid

About Our Client

De opdracht gever is een professionele organisatie in Zuid-Holland die bekendstaat om een resultaatgerichte werksfeer. Het team schakelt snel en hecht veel waarde en betrouwbaarheid, nauwkeurigheid en duidelijke communicatie. Door een tijdelijke behoefte zoeken zij iemand die direct inzetbaar is en zelfstandig de administratie kan oppakken.

Job Description

- Tijdelijk beheren en verwerken van financiële administratie

- Controleren en verwerken van inkomende en uitgaande facturen

- Ondersteunen bij maand-en jaarafsluitingen

- Opstellen van financiële rapportages en overzichten

- Zorgen voor accurate en overzichtelijke documentatie

- Fungeren als aanspreekpunt voor administratieve vragen binnen het team

- Waarborgen van continuïteit en structuur tijdens de tijdelijke periode

The Successful Applicant

De kandidaat die geschikt is voor deze functie is nauwkeurig, zelfstandig en ervaren in administratieve en financiële processen. De kandidaat is snel , communiceert duidelijk en zorgt ervoor dat de administratie gedurende de tijdelijke periode soepel en correct verloopt.

What's on Offer

- Tijdelijke fulltime functie met directe start

- Bruto maandsalaris van 3300 euro

- Werk in een professionele en dynamische team in Zuid - Holland

- Kans om ervaring op te doen en verantwoordelijkheid te dragen

- Ondersteuning en duidelijke structuur tijdens de tijdelijke periode

Contact
Nazar Yilmaz
Quote job ref
JN-102025-6858104

Job summary

Sector
Secretarial & Business Support
Sub Sector
HR Admin
Industry
Business Services
Jobs by location
Rotterdam
Contract Type
Temporary
Consultant
Nazar Yilmaz
Job Reference
JN-102025-6858104