Save job Back to Search Job Description Summary Similar Jobs Updated on 29/10/2025Ontwikkelingskansen in een internationale omgevingGoede arbeidsvoorwaarden en flexibiliteitAbout Our ClientOnze klant is een wereldwijde leider in supply chain-oplossingen, actief in meer dan 170 landen met meer dan 100.000 medewerkers wereldwijd. Zij bieden geïntegreerde logistieke diensten op het gebied van warehousing, transport en value-added solutions, en ondersteunen klanten in sectoren variërend van fashion tot healthcare.Het bedrijf biedt een dynamische en internationale werkomgeving waar innovatie, groei en continue verbetering centraal staan, en waar medewerkers de kans krijgen hun carrière te ontwikkelen terwijl zij bijdragen aan de toekomst van de wereldwijde logistiek.Job DescriptionFungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en onderhouden van een open en interactieve relatie.Beantwoorden en oplossen van klantvragen rondom orders, leveringen, retouren en betalingen.Schakelen met interne afdelingen (o.a. operatie, IT, Finance, Engineering) om tot passende oplossingen te komen.Registreren, verwerken en afhandelen van klantvragen en afwijkingen in systemen en dossiers.Analyseren van klantvragen en klachten en voorstellen doen voor procesverbeteringen.Verzamelen en structureren van data voor rapportages en het delen van inzichten met collega's.Actief bijdragen aan verbeterinitiatieven binnen Customer Service en de bredere organisatie.The Successful ApplicantDe succesvolle kandidaat voor de rol van Customer Service Medewerker bij CEVA Logistics is een proactieve en klantgerichte professional met sterke communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels. Hij/zij beschikt over een mbo-4 of hbo achtergrond met relevante ervaring in customer service of logistiek, werkt nauwkeurig en zelfstandig maar voelt zich ook thuis in een team. Met een hands-on mentaliteit, analytisch denkvermogen en het vermogen om prioriteiten te stellen, weet de kandidaat klantvragen snel te vertalen naar effectieve oplossingen en draagt hij/zij actief bij aan procesverbeteringen en klanttevredenheid.What's on OfferEen marktconform salaris tussen €2.544,53 en €3.547,14 (afhankelijk van opleiding en ervaring), plus 8% vakantiegeld.Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.25 vakantiedagen en 4 extra dagen als je een kalenderjaar niet ziek bent.Flexibele werktijden en de mogelijkheid om deels thuis te werken.Een laptop en telefoon van CEVA Logistics.Een voordelige pensioenregeling, reiskostenvergoeding en korting op diverse verzekeringen.Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, groei en innovatie binnen een internationale werkomgeving.ContactNikky Van Der MeeQuote job refJN-092025-6836323Job summarySectorLogisticsSub SectorCustomer Service LogisticsIndustryTransport & Distribution Jobs by locationWaalwijkContract TypePermanentConsultantNikky Van Der MeeJob ReferenceJN-092025-6836323