Administratief Medewerker

Added 05/09/2025

  • Leuke administratieve baan
  • Ervaring in de Contractadministratie nog niet vereist

About Our Client

Onze klant is een internationale speler in ICT-oplossingen voor de gezondheidszorg en zakelijke markt. Vanuit het hoofdkantoor in Zwitserland en met vestigingen in 18 landen, ontwikkelt en levert zij technologie die zorginstellingen helpt om efficiënter en veiliger te werken. Hun systemen worden dagelijks gebruikt in ruim 12.000 ziekenhuizen wereldwijd en verwerken meer dan 2 miljoen alarmen per dag. Daarmee dragen ze direct bij aan betere zorg en snellere respons op kritieke situaties.

In Nederland werkt een compact en betrokken team aan het ondersteunen van klanten en het verbeteren van interne processen. De sfeer is informeel en professioneel: er is ruimte voor eigen initiatief, je krijgt vertrouwen, en er wordt samengewerkt op basis van gelijkwaardigheid. Je komt terecht in een team van drie collega's binnen contractbeheer, waar kennis wordt gedeeld en waar je snel wordt opgenomen. Er is veel contact met andere afdelingen zoals sales, service en planning. Thuiswerken is goed geregeld en er wordt flexibel omgegaan met werktijden.

Job Description

  • Beheren, administreren en factureren van servicecontracten
  • Verwerken van nieuwe contracten, verlengingen en mutaties
  • Zorgen dat interne teams op de hoogte zijn van klantafspraken
  • Aanmaken van onderhouds- en certificeringscases
  • Ondersteunen van Sales bij contractverlengingen
  • Zelfstandig opstellen en opvolgen van aanbiedingen
  • Afhandelen of escaleren van klantvragen over contracten/facturen
  • Muteren van installatiebestanden
  • Inkopen regelen voor contracten met derden

The Successful Applicant

  • MBO+ werk- en denkniveau, administratieve achtergrond
  • Ervaring met Microsoft Office
  • Ervaring met contractbeheer en ServiceNow is een pré
  • Goede beheersing van Nederlands, basis Engels
  • Nauwkeurig, klantgericht en gestructureerd
  • Je kunt zelfstandig werken en schakelt makkelijk met collega's en klanten

What's on Offer

  • Salaris tot max €3.200 o.b.v. 40 uur
  • Pensioen vanaf dag 1
  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen + 13 ATV-dagen
  • Hybride werken: thuis en op kantoor in Utrecht
  • Informele werksfeer in een klein team
  • Ruimte om door te groeien binnen de organisatie
  • Inwerktraject met aandacht en begeleiding
  • Gesprekken kunnen snel plaatsvinden, bij voorkeur op donderdag
Contact
Rinke Groot
Quote job ref
JN-092025-6828194

Job summary

Sector
Secretarial & Business Support
Sub Sector
Contract Administrator
Industry
Business Services
Jobs by location
Utrecht
Contract Type
Permanent
Consultant
Rinke Groot
Job Reference
JN-092025-6828194
Remote or office
Work from home