Interim HR Officer

Added 06/11/2025

  • Ben je op zoek naar een nieuwe opdracht?
  • Reageer dan direct!

About Our Client

Je komt te werken bij een toonaangevende internationale organisatie binnen de automotive branche, waar professionaliteit en innovatie centraal staan.

Job Description

In deze veelzijdige rol ondersteun je de volledige HR-cyclus - van instroom tot uitstroom - en zorg je dat alle administratieve processen soepel verlopen.

  • Verwerken van HR- en payrollmutaties in AFAS (InSite & Profit) en via Salarisjobs
  • Controleren van salarisruns en beheren van rapportages
  • Opstellen en verzenden van arbeidsovereenkomsten en contractwijzigingen via DocuSign
  • Coördineren van pre-onboarding, onboarding en offboarding (aanmelden, VOG, systemen, dossiers)
  • Beantwoorden van HR- en salarisvragen van medewerkers
  • Beheren van personeelsdossiers en de fietsregeling (HelloRider)
  • Ondersteunen bij administratieve processen in ADP

The Successful Applicant

  • MBO+/HBO werk- en denkniveau
  • Minimaal 2 jaar ervaring binnen HR- of salarisadministratie
  • Ervaring met AFAS (Profit en InSite) is vereist
  • Kennis van ADP is een pré
  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en weet goed overzicht te houden
  • Je bent dienstverlenend en communicatief sterk



What's on Offer

  • Een veelzijdige HR-functie met ruimte voor eigen initiatief
  • Marktconform salaris, afhankelijk van ervaring
  • Hybride werkmogelijkheden
  • 25 vakantiedagen en een goede pensioenregeling
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en groei



Contact
Renée Aarts
Quote job ref
JN-112025-6877219

Job summary

Sector
Human Resources
Sub Sector
HR Administrator
Industry
Business Services
Jobs by location
Houten
Contract Type
Temporary
Consultant
Renée Aarts
Job Reference
JN-112025-6877219