Save job Back to Search Job Description Summary Similar Jobs Added 03/10/2025Een dynamische functie bij een mooie service-georiënteerde organisatie;Functie voor een lange termijn;About Our ClientBen jij een proactieve werker die nauwkeurig met cijfers omgaat? Lees dan verder! Een servicegerichte internationale organisatie in Krimpen aan den IJssel is op zoek naar een financieel administratief medewerker. Met meer dan 100 vestigingen wereldwijd richt dit bedrijf zich op het leveren van de beste technische service aan diens klanten. Duik in het beheer van zowel debiteuren als crediteuren en zorg er samen met het team voor dat de processen nauwkeurig verlopen. Je komt terecht in een hecht team binnen een gezonde organisatie met mooie ontwikkel mogelijkheden.Job DescriptionInkoopfacturen coderen en zorgen voor een nauwkeurige verwerking;Wekelijkse betalingen voorbereiden;Levaranciersaanmaningen dagelijks controleren en afhandelen;Sterke relaties onderhouden met collega's en klanten;Uitvoeren van aanvullende taken, zoals het verwerken van banktransacties;The Successful ApplicantMinimaal MBO werk- en denkniveau;Minimaal 1 jaar werkervaring als een financieel administratief medewerker of in een vergelijkbare functie;Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;Proactief, communicatief en een goede teamspeler;What's on OfferEen startsalaris tussen de €2.800 en €3.300 bruto per maand (op basis van een fulltime dienstverband);Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;Mooie en snel groeiende organisatie;Functie voor de lange termijn als een financieel administratief medewerker.ContactJulia SheikhQuote job refJN-102025-6848492Job summarySectorFinance & AccountingSub SectorAccounts AssistantIndustryBusiness Services Jobs by locationKrimpen aan den IJsselContract TypePermanentConsultantJulia SheikhJob ReferenceJN-102025-6848492Remote or officeWork from home