Business Support Medewerker

Updated on 29/09/2025

  • Word onderdeel van een kleinschalig familiebedrijf
  • Flexibele werktijden die passen bij jouw beschikbaarheid

About Our Client

Voor onze klant, een organisatie die zich inzet voor kwaliteit en betrouwbaarheid in de arbeidsmarkt, zoeken wij versterking. Zij voeren inspecties uit, ontwikkelen keurmerken en doen gespecialiseerd onderzoek. Als expert in het toetsen van arbeidsrechtelijke verplichtingen en het beheersen van risico's rondom detachering en uitzending, ondersteunen zij bedrijven bij het creëren van zekerheid en het behalen van belangrijke certificeringen. Hier draag je dus direct bij aan eerlijk en verantwoord ondernemen

Job Description

  • Verstrekken van informatie aan inspecteurs en klanten t.b.v. voorbereiding van inspecties.
  • Controleren en verzorgen van de eindrapportage en bijbehorende communicatie naar verschillende partijen.
  • Behandelen inkomende e-mail.
  • Het aannemen en afhandelen van telefoongesprekken.
  • Het factureren van inspecties en debiteurenbeheer.
  • Contact met stakeholders.
  • Ondersteuning automatiseren interne processen, procesoptimalisatie en kwaliteitsborging.
  • Up-to-date houden van het CRM-systeem.



The Successful Applicant

  • Je hebt een mbo-, of hbo werk- en denkniveau en je hebt minimaal 2 jaar relevante werkervaring. Je bent een spin in het web van de organisatie, je werkt graag samen met anderen. Je bent professioneel, analytisch en overtuigend. Je vindt het leuk om kritisch naar de werkprocessen te kijken en daar wat mee te doen.
  • We werken decentraal en digitaal, werken vanuit huis is (na een gedegen inwerkperiode) goed mogelijk.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.
  • Sterke communicatieve vaardigheden en de bereidheid om samen te werken met verschillende afdelingen.

What's on Offer

Bij onze klant kom je terecht in een dynamische werkomgeving in een hecht team waarin persoonlijke, - team en organisatieontwikkeling centraal staat. Daarnaast biedt onze klant jou:

  • Salaris tussen de € 2.500,- en € 3.630,- bruto per maand op basis van 40 uur per week.
  • Een functie voor 24-40 uur per week.
  • Hybride werken: Ons team werkt vooral op afstand (thuis) en op bepaalde dagen in Houten op kantoor.
  • Een contract voor bepaalde tijd met een proeftijd van één maand. Bij goed functioneren wordt dit omgezet naar een onbepaalde tijd contract.
  • Een laptop van de zaak en een ruime vergoeding voor je telefoon- en internetkosten.
  • Reiskostenvergoeding € 0,35 cent per kilometer vanaf de eerste kilometer.
  • 25 vakantiedagen.
  • Een goede pensioenregeling in de vorm van een pensioenbijdrage waarmee je je eigen pensioen kunt inkopen.
  • Een werkweek van 4 werkdagen van 9 uur (4*9) is bij ons mogelijk.
  • Een aanvullende netto thuiswerkvergoeding van €75 per maand
Contact
Sara Coelho
Quote job ref
JN-092025-6836151

Job summary

Sector
Secretarial & Business Support
Sub Sector
Sales Assistant
Industry
Business Services
Jobs by location
Nieuwegein
Contract Type
Permanent
Consultant
Sara Coelho
Job Reference
JN-092025-6836151
Remote or office
Work from home