Financieel Administratief Medewerker

Added 14/11/2025

  • Kans om operationele ervaring op te doen binnen een open en dynamisch team.
  • Soepele financiële administratie bij een internationale speler.

About Our Client

Onze klant is een internationale organisatie in de Vastgoed sector, gevestigd in Amsterdam. Het bedrijf richt zich op het leveren van hoogwaardige diensten aan klanten en biedt een professionele werkomgeving met aandacht voor kwaliteit.

Job Description

Als Financieel Administratief Medewerker zijn je verantwoordelijkheden:

  • Het verwerken van inkomende en uitgaande facturen;
  • Het controleren en corrigeren van financiële gegevens;
  • Het ondersteunen bij de maand- en jaarafsluiting;
  • Het beheren van debiteuren- en crediteurenadministratie;
  • Het rapporteren van financiële gegevens aan het management;
  • Het onderhouden van contact met interne en externe belanghebbenden;
  • Het bijdragen aan de optimalisatie van administratieve processen.

The Successful Applicant

Als Financieel Administratief Medewerker heb je:

  • Enige ervaring met Crediteuren en Debiteuren.
  • Je bent communicatief vaardig in zowel het Nederlands als het Engels.
  • Je werkt nauwkeurig, gestructureerd en hebt oog voor detail.
  • Je bent direct beschikbaar voor een opdracht van 3 tot 6 maanden.
  • Je woont in de omgeving van Utrecht en kunt op kantoor werken.

What's on Offer

Onze klant bied je :

  • Een tijdelijk contract met een bruto salaris tussen €2.800 en €3.200 per maand op basis van 40 uur per week;
  • De mogelijkheid om waardevolle ervaring op te doen in de Vastgoed sector;
  • Pensioenregeling;
  • Een prettige werkomgeving in Utrecht;
  • Ondersteuning bij professionele ontwikkeling.
Contact
Lila Kremyda
Quote job ref
JN-112025-6883445

Job summary

Sector
Finance & Accounting
Sub Sector
Accounts Assistant
Industry
Property
Jobs by location
Amsterdam
Contract Type
Temporary
Consultant
Lila Kremyda
Job Reference
JN-112025-6883445