Artwork Coördinator

Added 14/11/2025

  • Per direct aan de slag - 6 maanden contract
  • Uitdagende positie bij een internationaal bedrijf!

About Our Client

Als artwork coördinator ben je verantwoordelijk voor het coördineren en beheren van de administratieve processen rondom nieuwe of aangepaste artwork voor onze Food producten. Je werkt nauw samen met commerciële en supply chain teams om ervoor te zorgen dat alle artwork processen soepel verlopen, tijdig beschikbaar zijn en aan de kwaliteitsnormen voldoen. Daarbij ben je het aanspreekpunt voor deze processen voor deze teams en externe partijen, zoals de leveranciers en het designbureau.

Het betreft een internationale organisatie, gevestigd in Breda die gespecialiseerd is in de FMCG (FOOD) industrie.

Voor deze organisatie zijn we per direct op zoek naar een Artwork Coördinator. Het betreft een positie voor 32-40 uur per week gedurende een periode van minimaal 6 maanden.

Het betreft daarnaast een organisatie waarbij een informele no nonsense cultuur heerst waar men veel met elkaar doet. Collegialiteit en gezelligheid staan hier dan ook erg hoog in het vaandel.

Job Description

Beheren en coördineren van de workflow voor artwork projecten, van ontvangst tot goedkeuring en afronding.

  • Zorgen voor nauwkeurige registratie en documentatie van alle artwork gerelateerde informatie en specificaties
  • Contact onderhouden met interne teams en externe leveranciers om deadlines en project vereisten af te stemmen en het attenderen van de collega's op deze deadlines
  • Controleren van artwork-bestanden op volledigheid en conformiteit met de gestelde richtlijnen en specificaties
  • Beheren van de goedkeuringsprocessen en zorgen voor tijdige feedback en revisies
  • Organiseren en archiveren van alle artwork-documentatie en -bestanden volgens de interne procedures
  • Monitoren van de voortgang van projecten en rapporteren aan relevante belanghebbenden
  • Het escaleren van het gebrek aan voortgang naar de leidinggevende als dit geconstateerd wordt
  • Daarbij ook voorstellen doen om de situatie te verbeteren
  • Het kritisch bekijken van de huidige processen en het doen van verbeter processen.

The Successful Applicant

Je beschikt over een gezonde dosis humor en je vindt het leuk om met mensen samen te werken. Je hebt affiniteit met Marketing/Administratie/Supply-Chain en werkt nauwkeurig, hoeven we je wellicht niet te zeggen (maar we doen het voor de zekerheid toch!)

  • Je bent per direct beschikbaar voor 32-40 uur
  • Een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau, bij voorkeur in een administratieve of grafische richting
  • Uitstekende organisatorische en administratieve vaardigheden
  • Communicatief ben je sterk, je durft te zeggen waar het op staat (als het moet)
  • Je spreekt de Nederlandse en Engelse taal

What's on Offer

  • Een contract via Page Personnel
  • Een salaris afgestemd op jouw kennis en werkervaring
  • Reiskostenvergoeding
  • Een uitdagende positie bij een heel mooi internationaal bedrijf!
Contact
Thomas Hagnauer
Quote job ref
JN-112025-6883309

Job summary

Sector
Procurement & Supply Chain
Sub Sector
Supply Chain Administrator
Industry
FMCG (Fast Moving Consumer Goods)
Jobs by location
Breda
Contract Type
Temporary
Consultant
Thomas Hagnauer
Job Reference
JN-112025-6883309
Remote or office
Work from home