Office Manager

Updated on 19/11/2025

  • Werk bij een internationaal bedrijf waar je mooie carrièrestappen kunt zetten
  • Per direct - 32 tot 40 uu

About Our Client

Sluit je aan bij een toonaangevend wereldwijd agribusinessbedrijf dat actief is in Azië, Europa, Noord-Amerika en Zuid-Amerika. Met meer dan 100.000 medewerkers wereldwijd speelt deze organisatie een belangrijke rol in het leveren van essentiële voedings- en landbouwproducten die gemeenschappen en economieën over de hele wereld ondersteunen. Duurzaamheid staat centraal in de bedrijfsvoering - er wordt nauw samengewerkt met boeren, lokale gemeenschappen en partners om een positieve impact te creëren voor mensen en de planeet.

Het bedrijf is een volledig geïntegreerd "van zaad tot schap"-bedrijf, geworteld in de landbouw en uitbreidend naar essentiële gewassen zoals palmolie, suiker, soja, zonnebloem en kokos.

Job Description

Als Office Manager ben je verantwoordelijk voor een vlot verloop van alle kantooractiviteiten. Je beheert administratieve taken, zorgt voor voldoende kantoorvoorraden, coördineert agenda's, organiseert vergaderingen en bent het eerste aanspreekpunt voor alle kantoorgerelateerde vragen. Daarnaast beheer je het kantoorbudget, onderhoud je contact met leveranciers en bewaak je de naleving van bedrijfsrichtlijnen. Je bent verantwoordelijk voor:

Office & Administratie

  • Gastvrij eerste aanspreekpunt; ontvangen van bezoekers en beheren van telefoon, post en koeriers.
  • Contact met leveranciers en verhuurder; zorgen voor tijdige betalingen.
  • Beheren van kantoor- en pantryvoorraden en onderhouden van office processes.
  • Zorgen voor een schone, nette en goed georganiseerde werkomgeving.
  • Agenda- en vergaderbeheer voor het Management Team.
  • Organiseren van vergaderlogistiek, opvolging en notulen.
  • Afhandelen van ad-hoc verzoeken
  • Hoofd BHV, beheer van documentatie, trainingen en veiligheidsplan.
  • Coördineren van binnen- en buitenlandse reizen en beheer van het OBT-systeem.
  • Controleren van reisaanvragen en -declaraties.



Bedrijfsassets

  • Afstemming met IT over apparatuur en accounts.
  • Bijhouden van assetlijst en correcte documentatie.



Employee Engagement

  • Organiseren van interne events en beheren van bijbehorende budgetten.
  • Ondersteuning bij Townhalls en de tweejaarlijkse engagementsurvey.
  • Overzicht houden van personeelsgeschenken (WKR).



The Successful Applicant

  • Secretariële, commercieel-administratieve, hospitality- of economische/managementopleiding.
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare rol binnen een multinational.
  • Goede beheersing van MS Office.
  • Nederlands als moedertaal.
  • Vloeiend Engels.
  • Spaans, Italiaans of Portugees is een pré.
  • Servicegericht, nauwkeurig en discreet.
  • Sterk in planning, organisatie en probleemoplossing.
  • Communicatief vaardig, met goede people skills en helikopterview.
  • Proactief, hands-on, resultaatgericht en flexibel.
  • Kan goed omgaan met diverse culturen en niveaus binnen de organisatie.



What's on Offer

  • Een ondernemende en internationale werkomgeving waar ontwikkelings- en doorgroeimogelijkheden worden gewaardeerd
  • Een salarisindicatie, afhankelijk van jouw ervaringsniveau
  • Flexibele werktijden
  • Lokale en internationale opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden
  • Bedrijfsevenementen, kerstborrel en activiteiten rondom welzijn
  • Gezonde snacks en drinken op kantoor iedere dag
  • Kantoor nabij Centraal Station Utrecht, goed bereikbaar met het openbaar vervoer
  • Vergoeding van ziektekostenverzekering
  • Reiskostenvergoeding
  • Pensioenregeling
Contact
Sara Coelho
Quote job ref
JN-112025-6880261

Job summary

Sector
Sub Sector
Industry
FMCG (Fast Moving Consumer Goods)
Jobs by location
Utrecht
Contract Type
Permanent
Consultant
Sara Coelho
Job Reference
JN-112025-6880261