Financial Control en Support

Added 07/11/2025

  • Een afwisselende en uitdagende functie in de non-profit;
  • HBO niveau, minimaal 2 jaar ervaring, salaris tot 5k;

About Our Client

Het bedrijf is een middelgrote organisatie in de non-profit sector. Ze zijn gevestigd in Den Haag / Leidschenveen en streven naar uitmuntendheid in hun dienstverlening. Er heerst een informele en open sfeer waar regelmatig activiteiten worden georganiseerd voor het personeel. Het bedrijf heeft ongeveer 160 werknemers en er is genoeg persoonlijke aandacht voor ontwikkeling. Er wordt een persoonlijk ontwikkelingsplan opgesteld en er is mogelijkheid om interne en externe cursussen te volgen. Daarnaast is werkplezier en flexibiliteit heel belangrijk binnen de organisatie.

Job Description

  • Onderhouden van contact met klanten en stakeholders omtrent financiele afhandelingen
  • Uitzoeken, verwerken en controleren van facturen
  • Zorgen dat stakeholders zich aan de wet en regelgeving houden
  • Beantwoorden van vragen over facturatie en administratie
  • Controleren van aangiftes van afnemers
  • Ondersteunen bij business control en interne financiële processen
  • Signaleren en uitzoeken van onregelmatigheden in gegevens

The Successful Applicant

Als Financial Control en Support heb je het volgende profiel :

  • Je beschikt over een afgeronde opleiding in Accounting, Finance, juridische, bedrijfskunde of vergelijkbaars;
  • Je hebt minimaal HBO werk en denkniveau en 2 jaar werkervaring;
  • Je bent minimaal 32 uur pwe eek beschikbaar;
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Je hebt ervaring met financiële systemen en Excel;
  • Je bent nauwkeurig en resultaatgericht;
  • Je kunt goed samenwerken en bent communicatief vaardig.

What's on Offer

De organisatie kan het volgende bieden:

  • Een aantrekkelijk salaris tot € 5000 per maand;
  • Een vaste 13e maand en andere vergoedingen;
  • Een vaste aanstelling in een stimulerende werkomgeving in Leidschenveen;
  • Een afwisselende rol;
  • Mogelijkheden voor professionele groei en ontwikkeling;
  • Ondersteuning bij het behalen van aanvullende certificeringen;
  • Een goede werk-privébalans en flexibele werktijden;
  • Een prettige werksfeer binnen een professioneel team.



Ben jij de medewerker die we zoeken, solliciteer direct!

Contact
Thijs Brinkers
Quote job ref
JN-112025-6878113

Job summary

Sector
Finance & Accounting
Sub Sector
Controlling
Industry
Not For Profit
Jobs by location
International
Contract Type
Permanent
Consultant
Thijs Brinkers
Job Reference
JN-112025-6878113
Remote or office
Work from home