Financieel administratief medewerker

Updated on 26/11/2025

  • Korte lijntjes
  • Gezellig team

About Our Client

Wil jij jouw financiële kennis inzetten bij een organisatie die écht verschil maakt voor mensen die afhankelijk zijn van slimme mobiliteitsoplossingen?

Deze organisatie creëert praktische auto-oplossingen voor mensen met een beperking of verminderde mobiliteit en helpt hen zo elke dag aan meer vrijheid, zelfstandigheid en gemak.Je werkt binnen een informele, hechte en betrokken omgeving, waar collega's elkaar kennen, voor elkaar klaarstaan en trots zijn op het werk dat ze doen. Betrouwbaarheid, kwaliteit en teamwork staan hier centraal.

In deze rol werk je vanuit de vestiging in Den Bosch, maar ben je gemiddeld één keer per week in Utrecht aanwezig. Daarom is het prettig als je woont in de regio tussen Den Bosch en Utrecht. Je krijgt de ruimte om mee te denken, verantwoordelijkheden op te pakken en écht onderdeel te worden van een organisatie met een duidelijke maatschappelijke missie.

Job Description

In deze functie ben jij een onmisbare schakel binnen het financiële team. Dankzij jouw scherpe blik en gestructureerde werkwijze blijven de administratieve processen niet alleen accuraat en up-to-date, maar lopen ze ook efficiënt en soepel. Je krijgt veel ruimte om mee te denken, verbeteringen aan te dragen en écht jouw stempel te drukken op de afdeling.

Je werkzaamheden zijn gevarieerd en geven je veel verantwoordelijkheid. Je houdt je onder andere bezig met:

  • Het nauwkeurig verwerken en boeken van inkoopfacturen;
  • Het opstellen, controleren en verzenden van verkoopfacturen;
  • Het aanmaken, verwerken en opvolgen van inkooporders;
  • Het beheren, aanvullen en actualiseren van leveranciersgegevens;
  • Het meedenken over het optimaliseren van processen en het verbeteren van de administratie.



The Successful Applicant

Je bent iemand die blij wordt van een kloppende administratie. Nauwkeurigheid zit in je natuur, en je hebt een scherp oog voor detail. Je houdt van structuur, creëert makkelijk overzicht en weet precies hoe je financiële gegevens helder en georganiseerd houdt. Daarnaast werk je graag samen in een betrokken team, maar kun je net zo goed zelfstandig je verantwoordelijkheden oppakken.

Wat jij meebrengt:

  • Een afgeronde MBO-opleiding in een financiële richting;
  • Sterke digitale vaardigheden;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal;
  • Je denkt in oplossingen, niet in problemen;
  • Woonachtig tussen Den Bosch en Utrecht;
  • Een betrouwbare en zorgvuldige werkstijl waar collega's op kunnen bouwen.



What's on Offer

  • Een aantrekkelijk salaris tussen €2.650 en €4.000 per maand, afhankelijk van ervaring;
  • 25 vakantiedagen plus 13 ATV-dagen voor een goede werk- en privebalans;
  • Flexibel werken met de mogelijkheid tot thuiswerken en een thuiswerkvergoeding;
  • Reiskostenvergoeding, zodat je zorgeloos naar kantoor kunt reizen;
  • Pensioenregeling voor een goede financiële basis;
  • Een laptop van de zaak zodat je direct goed aan de slag kunt;
  • Opleidings- en ontwikkelmogelijkheden, zodat je jezelf kunt blijven verbeteren;
  • Een prettige, informele werkcultuur met betrokken collega's die samenwerken, elkaar inspireren en waar jouw inzet wordt gewaardeerd.



Contact
Lieve De Koning
Quote job ref
JN-102025-6868639

Job summary

Sector
Finance & Accounting
Sub Sector
Accounts Assistant
Industry
Transport & Distribution
Jobs by location
Den Bosch
Contract Type
Permanent
Consultant
Lieve De Koning
Job Reference
JN-102025-6868639
Remote or office
Work from home