Logistiek Administratief Medewerker (Leusden / 36K-44K)

Added 06/10/2025

  • Heb je een passie voor Logistiek en goed in Ordermanagement?
  • Opzoek naar een dynamische administratieve functie?

About Our Client

Onze opdrachtgever is een toonaangevend retailbedrijf gevestigd in Leusden, actief in de verkoop van consumentengoederen via zowel fysieke winkels als online kanalen. Ze staan bekend om hun klantgerichte aanpak, betrouwbare service en efficiënte logistiek. Binnen de organisatie heerst een informele werksfeer met korte lijnen en veel ruimte voor eigen initiatief.

Job Description

  • Het beheren en verwerken van orders in het Order Management Systeem (OMS);
  • Controleren en verwerken van inkoop- en verkooporders;
  • Voorraadbeheer en het signaleren van afwijkingen;
  • Contact onderhouden met leveranciers en transporteurs;
  • Administratieve ondersteuning van de logistieke afdeling;
  • Rapportages maken over orderstatus en voorraadstanden.



The Successful Applicant

  • Je hebt minimaal een mbo-opleiding, bij voorkeur in logistiek, administratie of een vergelijkbare richting;
  • Ervaring met ordermanagement en logistieke processen is een pré;
  • Je werkt nauwkeurig, bent georganiseerd en hebt oog voor detail;
  • Je bent communicatief sterk en klantgericht;
  • Je functioneert goed zelfstandig en in teamverband;
  • Kennis van ERP- of OMS-systemen is een plus;
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en schrift.



What's on Offer

  • Een prettige en informele werksfeer;
  • Alle tools die jij nodig acht voor een fijne werkplek;
  • Ruimte voor eigen initiatief en professionele ontwikkeling;
  • Goed salaris (afhankelijk van ervaring);



Contact
Dion Looysen
Quote job ref
JN-102025-6851851

Job summary

Sector
Logistics
Sub Sector
Logistics Administrative
Industry
Retail
Jobs by location
Leusden
Contract Type
Permanent
Consultant
Dion Looysen
Job Reference
JN-102025-6851851
Remote or office
Work from home