Administratief Medewerker Inkoop

Updated on 25/09/2025

  • Dynamische werkomgeving met mogelijkheid tot groei.
  • Een veelzijdige en flexibele functie.

About Our Client

Onze cliënt is een vooraanstaand Nederlands bouwbedrijf, actief in vier landen. Met 120 werkmaatschappijen en 13.000 specialisten die hun krachten bundelen, beschikt de organisatie over een enorme schat aan kennis, zowel op regionaal als landelijk niveau. Deze expertise strekt zich niet alleen uit over hun kernactiviteiten, maar ook over diverse nevenactiviteiten. Ze zetten deze kennis graag op de meest kwalitatieve manier in om elk project succesvol af te ronden. Daarnaast beschikt de cliënt over een stevige financiële basis, die bijdraagt aan hun betrouwbare en duurzame werkwijze.

Job Description

  • Het onderhouden van contacten met leveranciers voor onder andere; prijs aanvragen, levertijden, claims en samples.
  • Het verwerken van verschillende soorten inkooporders
  • Je bent verantwoordelijk voor de gehele orderstatus van de inkooporders en anticipeert op de orderbevestigingen. Daarbij beheer, bewaak en communiceer je de actuele levertijden en planning zowel intern naar de betreffende afdelingen als extern met de expediteurs en naar leveranciers.
  • Je controleert verschillende documenten en eventuele manco 's om zo de kwaliteit van de inkooporders te waarborgen.

The Successful Applicant

  • MBO + werk -en denkniveau;
  • Je hebt ervaring in een administratieve functie
  • Je hebt ervaring binnen de inkoop sector.
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office software
  • Je kunt jouw werkzaamheden goed plannen en organiseren;
  • Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden in zowel Nederlands als Engels;
  • Je bent pro-actief, communicatief vaardig en kunt snel schakelen

What's on Offer

  • Reiskostenvergoeding
  • 25 vakantiedagen
  • 17 roostervrije dagen
  • Lunch regeling
  • Volledig uitgeruste werkplek
  • Scholing- en doorgroeimogelijkheden
Contact
Stijn Boomaerts
Quote job ref
JN-092025-6844242

Job summary

Sector
Procurement & Supply Chain
Sub Sector
Assistant Procurement
Industry
Industrial / Manufacturing
Jobs by location
Eindhoven
Contract Type
Temporary
Consultant
Stijn Boomaerts
Job Reference
JN-092025-6844242
Remote or office
Work from home