Save job Back to Search Job Description Summary Similar Jobs Added 25/11/2025Je krijgt de kans om écht impact te maken binnen een internationale organisatieJe werkt in een team waar samenwerking, initiatief en plezier centraal staanAbout Our ClientDit internationale energie bedrijf is actief in over de gehele energie-waardeketen. Vanaf het inzamelen van grondstoffen, de productie hiervan, transporteren en opslaan hiervan, tot de verkoop aan eindklanten. In een veranderende energiesector zijn de juiste mensen voor hen essentieel om de energietranisatie tastbaar te maken.Job DescriptionAls Teamlead Customer Service ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:Het aansturen, begeleiden en motiveren van je teamleden.Meewerken aan projecten rondom procesverbetering en de implementatie van nieuwe systemen.Klanten te woord staan en hun vragen, klachten of wijzigingsverzoeken zorgvuldig afhandelen.Commerciële ondersteuning bieden bij het aantrekken van nieuwe klanten.Binnenkomende telefoontjes en e-mails aannemen, verwerken en netjes archiveren.Klantgegevens invoeren en up-to-date houden, inclusief het beheren van contracten voor nieuwe klanten.Klanten informeren over producten en diensten op een duidelijke en klantvriendelijke manier.De kredietwaardigheid van zowel potentiële als bestaande klanten beoordelen.Actief bijdragen aan een hecht en goed functionerend team waar kwaliteit en teamspirit vooropstaan.The Successful ApplicantAls Teamlead Customer Service herken jij jezelf in het volgende:Bij voorkeur een afgeronde mbo-opleiding, in commerciële administratieve richting;Heeft minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie;Administratieve accuratesse en oog voor de behoefte van de klant;Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en geschrift;Beschikbaarheid van 40 uur per week.Je bent een flexibele teamspeler met coachende kwaliteiten;Je bent helder en concreet in je communicatie;Je beschikt over commercieel inzicht en laat kansen niet liggen;What's on OfferWat je kunt verwachten:Een uitdagende job met volop ontwikkelmogelijkheden binnen een dynamische organisatie met leuke collega's;Een goed salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden;De mogelijkheid om interne opleidingen en trainingen te volgen;Veel extra's voor medewerkers, zoals een mooie fietsregeling, korting op een fitness abonnement, met een vaste korting tanken en een mobiliteitspas;Een platte organisatiestructuur met nauwe banden met het senior management van het bedrijf.ContactMark de HoopQuote job refJN-112025-6888633Job summarySectorSales AdministrationSub SectorCustomer ServiceIndustryEnergy & Natural Resources Jobs by locationRotterdamContract TypeTemporaryConsultantMark de HoopJob ReferenceJN-112025-6888633Remote or officeWork from home