Save job Back to Search Job Description Summary Similar Jobs Added 21/11/2025MBO+ Het onderhouden van klantrelatiesInternationale organisatie met veel doorgroeimogelijkhedenAbout Our ClientOnze opdrachtgever is één van de grootste scheepvaart organisatie ter wereld op het gebied van containervervoer over zee. Ter uitbreiding van het team zijn zij zoekende naar een Coördinator Customer Service Documentation.Deze organisatie is altijd in beweging en focust zich op groei en ontwikkeling. Ook voor medewerkers bestaan deze mogelijkheden of jouw ambitie nationaal of internationaal ligt het bedrijf denkt met jou mee.Job DescriptionLeveren van de beste service naar de klanten en dagelijks bijdragen om deze service te verbeteren.Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor de klant.Toezicht houden op de tijdige ontvangst en verwerking van B/L .Controleren van de tijdige versturing van SWB's.De vrijgave van OB/L volgens de kredietlijnen controleren.Uitleg en begeleiding geven aan klanten betreft en indienen van digitale documenten.De backoffice aansturen.Certificaten opmaken.The Successful ApplicantMBO werk - en denkniveau.Vloeiende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.Een gangbare kennis van applicaties en IT-systemen.Je bent service gericht en flexibel.Je hebt overtuigingskracht en komt tot creatieve oplossingen.Je kan goed in teamverband te werk gaan en bent communicatief sterk.What's on OfferAantrekkelijke arbeidsvoorwaarden, waaronder pensioenregeling en reiskostenvergoeding.Een bedrijf dat jouw talent herkent en helpt met het bereiken van jouw doelen.Een open bedrijfscultuur waar eigen initiatief wordt gestimuleerd.Neem contact op met:Margo Soetinga0612031159ContactMargo SoetingaQuote job refJN-112025-6888977Job summarySectorSupply ChainSub SectorExportIndustryTransport & Distribution Jobs by locationRotterdamContract TypePermanentConsultantMargo SoetingaJob ReferenceJN-112025-6888977