Administratief Medewerker Inkoop & Logistiek - Rozenburg

Added 14/11/2025

  • Werk je graag gestructureerd en heb je oog voor detail?
  • Dan is dit jouw kans om een centrale rol te spelen in het P2P-proces.

About Our Client

Een toonaangevende speler in de energie- en afvalverwerkingsindustrie, gevestigd in Rozenburg, Zuid-Holland, met focus op duurzaamheid en efficiëntie.

Job Description

  • Aanvragen en afstemmen van offertes met leveranciers en interne afdelingen
  • Invoeren en opvolgen van bestellingen volgens het P2P-proces
  • Bijhouden en muteren van gegevens in het onderhoudsbeheersysteem
  • Naleven van SHEQ-richtlijnen en zorgen voor een veilige en nette werkplek
  • Opstellen van voorcalculaties en budgetreserveringen voor werkzaamheden en materialen
  • Bewaken van doorlopende orders en maandelijkse controle
  • Signaleren en oplossen van afwijkingen in facturen en ontvangsten
  • Ondersteunen van afdelingen Logistiek, Onderhoud en Productie bij administratieve processen

The Successful Applicant

  • MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur een opleiding in administratieve richting (niveau 3)
  • Minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je werkt gestructureerd, nauwkeurig en hebt een goed gevoel voor administratie
  • Je schakelt gemakkelijk met verschillende collega's en externe partijen
  • Affiniteit met techniek of productieomgevingen is mooi meegenomen

What's on Offer

Voor meer informatie:06 12 16 67 59

Contact
Jeromy Santana
Quote job ref
JN-112025-6883617

Job summary

Sector
Procurement & Supply Chain
Sub Sector
Assistant Procurement
Industry
Industrial / Manufacturing
Jobs by location
Rozenburg
Contract Type
Temporary
Consultant
Jeromy Santana
Job Reference
JN-112025-6883617