Elke dag plaatsen we volop vacatures voor vaste banen, tijdelijke contracten en interim opdrachten in Nederland.
Ons rapport, “De Verwachtingskloof”, onthult de grootste uitdagingen voor bedrijven bij het aantrekken en behouden van toptalent.
PageGroup verandert levens en geeft je de kans om het beste uit jezelf te halen.
We staan klaar om al je vragen te beantwoorden.
Salarisgids 2025
Ga aan de slag in deze kantoorfunctie waarbij je in een gezellig goed samenwerkend team komt bestaande uit 18 collega's. Je werkt hierbij vanuit het hoofdkantoor en staat in contact met verschillende interne afdelingen.
Ben jij een kei in overzicht houden, werk je nauwkeurig én heb je graag contact met klanten? Als Sales Support Medewerker komen jouw organisatietalent en communicatieve skills perfect tot hun recht. Hou je van afwisseling tussen administratie en klantgericht schakelen? En wil je werken in een enthousiast team in Dordrecht? Lees dan snel verder!
Als Sales Assistant bied je administratieve ondersteuning aan het verkoopteam, stel je offertes op en onderhoud je relaties met klanten.Ben je commercieel ingesteld en sterk in administratieve taken? Bekijk dan deze functie!
Ben jij commercieel gedreven, resultaat gericht, geniet je van het schakelen met verschillende afdelingen, en haal je voldoening uit het ondersteunen van Accountmanagers? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou!
Ben jij een nauwkeurige werker met oog voor detail en ervaring met administratieve processen? Voor een groot opschoonproject binnen een sales support team zoeken wij per direct een projectmedewerker die 32 tot 40 uur per week beschikbaar is.
Als Product Management Admin ben je de rechterhand van onze Product Management afdeling. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve ondersteuning en zorgt ervoor dat processen soepel verlopen. Je houdt overzicht, verwerkt gegevens nauwkeurig en ondersteunt het team waar nodig, zodat zij zich kunnen richten op het ontwikkelen en beheren van onze productlijnen.
Ben jij administratief sterk, werk je nauwkeurig en krijg je energie van ondersteunende werkzaamheden? Voor een toonaangevende speler in de mobiliteitsbranche zoeken wij een proactieve Back Office Medewerker in Houten. Een rol waarin je écht het verschil maakt achter de schermen!
Voor de rol van Order Management Specialist zoeken wij een energieke en klantgerichte collega met een positieve en proactieve instelling. Je speelt een cruciale rol in de premium customer journey die wij als merk willen neerzetten. Waarbij je op een accurate en tijdige manier 'order to cash' processen uitvoert en de klant- en salesteams ondersteunt in het verzekeren van een naadloze en goed gecommuniceerde procesflow.
Werkstudenten/starters opgelet MBO4/HBO/WO! Ben je 2 tot 6 maanden beschikbaar voor een mooie job in Utrecht, kijk dan snel verder!
Met de start van het nieuwe schooljaar openen we onze database weer voor werkstudenten opdrachten. Zoek jij een parttime baan naast je studie op heb je op dit moment een tussenjaar en wil je al wel kantoorervaring opdoen, meld je dan aan bij ons en dan gaan we samen in gesprek wat een leuke functie voor jou kan zijn.
Als klantenservice medewerker ben je communicatief sterk, geduldig en weet je klanten goed door het proces heen te lopen en helpen. Samen met het team dragen jullie bij aan het snel en effectief oplossen van storingsmeldingen van de klanten.
Ben jij graag hét aanspreekpunt voor gasten en collega's? In deze rol beantwoord je vragen, los je klachten op en denk je mee over verbeteringen. Je werkt doordeweeks tussen 08:00 en 20:00 uur, met af en toe een avond of weekenddienst. Lekker afwisselend, veel contact en volop ruimte om jezelf te ontwikkelen.
Wat ik het leukst vind aan onze functie is dat het alles omvat: we zijn tegelijkertijd verkoop, after-sales, support en adviseurs. En we doen het in verschillende talen. Je moet kunnen multitasken: veel lijnen opzetten, ze in de gaten houden en opvolgen. Daarom ben ik graag proactief. Op deze manier doorloop je daadwerkelijk de hele klantreis van begin tot eind. Je kunt een echte relatie opbouwen met de klant, en dat geeft me veel voldoening.
Jij zorgt voor topservice aan klanten! Je helpt dagelijks klein- en grootzakelijke klanten met hun vragen over afvalstromen zoals glas, papier/karton, restafval of gevaarlijk afval. Dit doe je via de telefoon of e-mail. Hierbij krijg je de mogelijkheid om na je inwerkperiode 2 dagen thuis te werken.
Word jij blij van klantcontact en administratieve taken? Als Customer Service Medewerker in de verpakkingsindustrie ben je de spil tussen klanten, sales en productie. Je zorgt voor een soepel orderproces, behandelt offertes en vragen en werkt in een hecht team. Een afwisselende baan met een goed salaris en volop doorgroeimogelijkheden!
Voor een groeiende en innovatieve speler in de glasvezelmarkt zoeken wij een proactieve en servicegerichte Commercieel Binnendienst Medewerker. In deze tijdelijke rol van 7 maanden ben jij de spil tussen sales, partners en interne teams. Je werkt deels vanuit het moderne kantoor in Bunnik en deels vanuit huis.
Ben jij een empathische leider met cijfermatig inzicht en een natuurlijke manier van sturen? Dan is deze rol als Teamlead Inside Sales jouw kans om impact te maken in een groeiende organisatie met een maatschappelijk product.
Voor een productiebedrijf in Gouda zoeken we een bedrijfsbureau met focus op matrijzenbeheer. Deze technische functie binnen de industrie vereist nauwe samenwerking met productie, engineering en logistiek.
Ben jij klantgericht, technisch onderlegd en op zoek naar een rol waarin je écht het verschil maakt? In deze functie ondersteun je klanten wereldwijd bij het gebruik van digitale producten en help je processen verbeteren.
Wil jij werken in de dynamische wereld van FMCG en aan de slag met bekende A-merken? Lijkt het je leuk om de rechterhand te zijn van accountmanagers én jezelf te ontwikkelen richting een eigen commerciële rol? Dan is dit de perfecte vacature voor jou!
Als Sales Support medewerker ondersteun je de accountmanagers en area manager binnen een internationale FMCG-organisatie en ben je mede verantwoordelijk voor het bedienen van de klantrelaties met de focus op de DACH-regio en Oost-Europa.
Jij bent detailgericht, proactief, georganiseerd en een kei in klantgericht communiceren. Deze functie biedt een perfecte mix van administratieve taken, klantcontact en ondersteuning van het salesteam of andere afdelingen.
Ben jij momenteel per direct beschikbaar en op zoek naar een leuke functie? Wij zijn per direct op zoek naar een leuke Customer Service Medewerk(st)er. Heb jij interesse? Lees dan snel verder!
Deze functie biedt een ondersteunende rol binnen het salesteam, waarbij je verantwoordelijk bent voor administratieve taken, klantcontact en het coördineren van interne processen. Je werkt in een dynamische farmaceutische omgeving met ruimte voor ontwikkeling en innovatie.
Ben jij op zoek naar een uitdagende (bij)baan voor je tussenjaar, waarin je werkervaring opdoet binnen een professioneel klantenserviceteam? Voor een periode van 8 maanden zoeken wij een werkstudent die 24 tot 32 uur per week beschikbaar is. Een flexibele rol waarin je na de inwerkperiode grotendeels vanuit huis kunt werken.
Je neemt klachten en storingen aan bij een grote multinational. Je komt te werken op een van de belangrijkste afdelingen van het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van offertes, de inkoop van onderdelen en de facturatie.
Voor een toeleverancier in de automotive industrie in Pijnacker zoeken wij een Commercieel Medewerker Binnendienst. Deze industriële functie biedt een dynamische rol in een internationale en technische werkomgeving.
Wil jij veel afwisseling in taken en werkzaamheden, een gezellig en professioneel team en werk je graag met klanten en collega's van de buitendienst? Dan is deze functie jou op het lijf geschreven.
Ben je voor de maand augustus op zoek naar een vakantiejob bij een mooie, gerenomeerde organisatie in de mobiliteit? Reageer dan snel! De rol is 32-40 uur per week.
Ben jij administratief sterk, commercieel ingesteld en klaar om een belangrijke schakel te zijn binnen een internationaal bedrijf? Voor een periode van 7 maanden (met kans op verlenging in een ander team) zoeken we een Sales Support Medewerker voor 32-40 uur per week. Je werkt deels vanuit huis en deels op kantoor in Nieuwegein.
Create Job alert to receive Sales Administration jobs via email the minute they become available
Submit your CV to register with us and we will contact you if a suitable role becomes available.