HR Medewerker

Added 23/03/2022

  • Innovatieve organisatie die psychologische dienstverlening levert
  • Snelgroeiende praktijken op het gebied van psychologische dienstverlening

About Our Client

Mijn klant is een innovatieve organisatie die psychologische dienstverlening levert aan consumenten en bedrijven.

Job Description

  • Je werkt mee aan de verbetering van onze HR procedures en werkprocessen en waar mogelijk denk je mee over de inrichting van onze ESS/MSS.
  • Je vindt het leuk om verder te kijken dan je eigen afdeling en samen te werken met collega's zoals HR Advies, Finance, managers in de lijn en de salarisadministratie.
  • Een snel groeiend bedrijf met alle bijbehorende uitdaging en hectiek vind je leuk, je kan goed omgaan met een diversiteit aan werkzaamheden.
  • Ervaring en/of interesse in het genereren van gegevens uit Afas t.b.v. managementinformatie.
  • Naast kennis van HR heb je ook een cijfermatige interesse.
  • Goede kennis van Excel t.b.v. het maken van overzichten en draaitabellen.
  • Het verwerken van (complexe) mutaties rondom in-door-en uitstroom.
  • Je kan samen met je collega's structuur aanbrengen in uitvoer van werkzaamheden binnen het HR Admin team en bent in staat om prioriteiten te stellen.

The Successful Applicant

  • Je hebt minimaal 2-3 jaar relevante werkervaring opgedaan en ervaring met AFAS is een vereiste.
  • Je hebt ervaring met projectmatig werken.
  • Je takenpakket is erg divers en er kunnen veel ad-hoc klussen op je af komen, dus het is belangrijk dat je snel kunt schakelen.
  • Je bent secuur in de uitvoer van je werk en weet overzicht te bewaren.
  • Je bent proactief en je bent iemand die graag meedenkt om de HR afdeling verder te ontwikkelen en vorm te geven.
  • Je bent dienstverlenend naar onze interne klant en ook helder over onze uniforme werkwijze en processen.

What's on Offer

  • Salaris tussen €2200,- en €3200,- bruto op basis van 40 uur per week, afhankelijk van je kennis en werkervaring.
  • Een mooie balans tussen werk en privé. Je beheert je eigen agenda en hebt de mogelijkheid om thuis te werken (ook na de COVID-19-maatregelen).
  • Een contract voor de duur van 12 maanden met uitzicht op een vast dienstverband.
  • 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.
  • Deelname aan een goede pensioenregeling.
  • Mogelijkheid tot het afsluiten van een collectieve (zorg)verzekering met korting.
  • Voldoende mogelijkheden tot het volgen van cursussen en seminars
Contact
Charlotte Sijrier
Quote job ref
JN-032022-5397239

Job summary

Sector
Human Resources
Sub Sector
HR Assistant
Industry
Business Services
Jobs by location
Amsterdam
Contract Type
Permanent
Consultant
Charlotte Sijrier
Job Reference
JN-032022-5397239